Har et spm til dere som kan det! Hadde positiv EL test på søndag, stemmer det at jeg er 2DPO i dag da?![]()
Ja 2-3 dpo, spørs når egget slapp. Testet du til det ble negativ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har et spm til dere som kan det! Hadde positiv EL test på søndag, stemmer det at jeg er 2DPO i dag da?![]()
Nei, desverre! Gikk akkurat tom for tester den dagen jeg fikk positiv pga. lang forrige syklus så startet å teste tidlig..Ja 2-3 dpo, spørs når egget slapp. Testet du til det ble negativ?

Nei, jeg har så utvannet urin. Lyse lyse gul, nesten blank. Så sitter og holder meg. Har ingen symptomer og DÅRLIG magefølelseHar du tatt digital?så spent!!!
Men så utrolig sterke tester i går, slår nok bra ut idag uansettNei, jeg har så utvannet urin. Lyse lyse gul, nesten blank. Så sitter og holder meg. Har ingen symptomer og DÅRLIG magefølelse![]()

Måtte inn å sjekke om lusemus71 hadde tatt digital - er så spent! La det lyse gravid da![]()

Noen flere som har testet enda eller?Eller når tenker dere å teste?
Jeg tester hver dag jeg nåhar ikm på søndag

Jeg har testetNoen flere som har testet enda eller?Eller når tenker dere å teste?
Jeg tester hver dag jeg nåhar ikm på søndag
Blenda
Men er jo bare 8 dpo så kanskje ikke så rart

Er det mulig?!?
trodde det var real deal denne gangen!
Sender masse kjærlighet