*skravletråd

20181127_073340.jpg
Må selvfølgelig teste litt, iblant, fremdeles :laughing002
Ble veldig glad for stigningen i morgest :happy:

Siden det er så mange som opplever at de mister, særlig i første svangerskap, så klarer jeg ikke å la være å bli litt bekymret.
Det kommer til å bli noen lange måneder framtil man selv blir å kjenne liv inni magen :nailbiting:
 
Vis vedlegget 281593
Må selvfølgelig teste litt, iblant, fremdeles :laughing002
Ble veldig glad for stigningen i morgest :happy:

Siden det er så mange som opplever at de mister, særlig i første svangerskap, så klarer jeg ikke å la være å bli litt bekymret.
Det kommer til å bli noen lange måneder framtil man selv blir å kjenne liv inni magen :nailbiting:
Jeg tror at så lenge du har stigning og kommer deg over 5+0, så er det mer normalt at det går bra enn at det går dårlig! :)
 
Jeg tror at så lenge du har stigning og kommer deg over 5+0, så er det mer normalt at det går bra enn at det går dårlig! :)

Takk for betryggende ord! Blir litt paranoid av å lese så mange historier her inne :wideyed:
Det SKAL gå bra! :dummy:
 
Takk for betryggende ord! Blir litt paranoid av å lese så mange historier her inne :wideyed:
Det SKAL gå bra! :dummy:
jaa, vet du! Man skal ikke grave seg ned i bekymringer! Jeg var litt sånn på tuppene frem til ikm, men så slappet jeg mere av etter det! Jeg tenker at det er ca null en kan gjøre for å kontrollere dette her uansett, og man må bare tørre å stole på at kroppen gjør jobben. Blir det en SA, så er det jo som regel med god grunn! :) Det høres kanskje kynisk ut, men kroppene våre rydder jo opp i det som ikke er godt nok- hvilket jeg synes er godt å vite. Og vi ER gravide, noe som betyr at det mest sannsynelig vil gå bra! ❤️❤️❤️
 
Hva gjør dere i dag da ? Første morgenen på lenge jeg ikke har testet :p
 
Hva gjør dere i dag da ? Første morgenen på lenge jeg ikke har testet :p
Jeg er på jobb... og nyser og nyser! Ikke forkjølet, er nok den lille celleklumpen i livmoren som lager trøbbel. Sjefen har nabokontoret og er en som er livredd for å bli syk. Prøver å skylde på allergi.
 
Også prøver jeg å ikke bekymre meg over murring i livmoren. Det er jo normalt ikke sant?!
 
Jeg er på jobb... og nyser og nyser! Ikke forkjølet, er nok den lille celleklumpen i livmoren som lager trøbbel. Sjefen har nabokontoret og er en som er livredd for å bli syk. Prøver å skylde på allergi.
Haha typisk! Jeg og nyser noe helt SYKT
 
Takk. 1. Prøve tatt. Kjennes så godt å gjøre noe. Ellers går jeg jo bare å venter og venter, livredd hver gang jeg tørker meg etter å ha vært på do.

Skjønner det godt ❤ Får håpe du klarer å slappe litt mer av når du ser stigningen på HCG prøven
 
Synes det er spennende med en ny graviditet, men jeg hater å gå gravid... synes det er kjedelig, skummelt, koselig, har ingen kontroll.
 
Synes det er spennende med en ny graviditet, men jeg hater å gå gravid... synes det er kjedelig, skummelt, koselig, har ingen kontroll.
Helt enig... skulle ønske jeg visste hvordan det gikk inni magen
 
Back
Topp