*^*^IKM UKE 49^*^*

Jeg har gitt litt opp denne pp...burde hatt el mellom 21-25.11.. men har enda ikke fått noe positiv el test, tempen bekrefter også at jeg ikke har hatt eggløsning.. skjønner ingenting, den har kommet på ca samme dag hver syklus etter pilleslutt, så kanskje dette blir en mnd uten el da :(

Heihei, håper jeg kan bli med her:happy:

Frupingvin- pp3 etter SA- b1- EL 25 nov- IKM 08.12

Var egentlig med i IKM 50 gruppa, men etter en tilfeldig EL-test i går ble det 49 på meg:happy:
Screenshot_20181125-225937_Gallery.jpg

Har litt mens murringer i dag, også hadde jeg litt strålinger fra begge sider av magen og nedover (aldri hatt før)..
Krysser fingrene for at det er gravid symptomer og ikke TR :notworthy
Har også veldig hodepine i dag:whacky011

Æsj, ikm flytter seg mellom 8-10 hele tiden på flo... brukt appen lenge og den råker hver gang... men hadde positiv EL test to dager på rad og negativ igjen igår
Avtagene EL symptomer idag. Så bare vente og vente.... blir lange 14 dager nå
Men drukket grapefruktjuice, solvipec,
Annanas spises nå. Håper håper håper.

Hadde endel vondt i går kveld og i dag har jeg fått endel slim og jeg kan se noen Pittesmå blodflekker på innlegget!
Er det sånn sa begynner?:anyone Er 6dpo...
fikk aldri verken slim eller blod da jeg gikk gravid med de to første...

Hadde endel vondt i går kveld og i dag har jeg fått endel slim og jeg kan se noen Pittesmå blodflekker på innlegget!
Er det sånn sa begynner?:anyone Er 6dpo...
fikk aldri verken slim eller blod da jeg gikk gravid med de to første...
Kan være pga sex eller festeblødning:)

I alle dager! Var på do for ca 1,5 time siden og da kom det rosa blod/slim, nok til at jeg tok på meg truse innlegg ( sorry detaljer).. tenkte at nå kommer vel TR snikende:banghead:, men det er jo 1 uke for tidlig..
Gikk på do igjen og nå var det absolutt ingenting:eek: bare vanlig utflod.. skjønner ingenting jeg..

Dagens EL test er på vei nedover ser det ut som så da var EL i går. Er jeg da 1 dpo i dag eller i morgen..? Appen sier at eggløsning da er i dag pga positiv test i går og at 1 dpo er morgen. Skjønner ikke dette helt, jeg:hilarious:
Screenshot_20181126-144305_Gallery.jpg

I alle dager! Var på do for ca 1,5 time siden og da kom det rosa blod/slim, nok til at jeg tok på meg truse innlegg ( sorry detaljer).. tenkte at nå kommer vel TR snikende:banghead:, men det er jo 1 uke for tidlig..
Gikk på do igjen og nå var det absolutt ingenting:eek: bare vanlig utflod.. skjønner ingenting jeg..
Så spennende! Krysser fingrene for deg :)

Jeg er på dag 2 med positiv eltest nå. Håper den blir negativ snart:D Hvor lenge pleier dere har positiv eltest? Jeg pleier vanligvis ha rundt 2 3 dager.

Back
Topp