Tusen takkGod bedring
Ligger nå godt pakket under dyna med masse snacks så hjelper på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGod bedring
Endte me å gå på jobb samvittigheten overtok. Var sykt digg å komme hjem, nå skal jeg bo under dyna og se på Netflix og ruge.Skjønna godt samvittigheten... eg hadde tenkt akkurat likt så deg. Men bedre å bli heima eit par daga og bli frisk, samt passa på lille bollefrøgo bedring og håp du finne ut av da!
Jeg ser strekFler enn meg som ser skyggestrek? Er 11 dpo i dag og tatt nå etter jobb. Skal sies at jeg hadde lav HCG igjennom hele graviditeten da jeg var gravid med sønnen min. Hadde da HCG på 38 14 dpo. Vanskelig å få tatt et bilde hvor det er synelig, men tror jeg ser skyggestrek assa

Jeg kjører flat pedal her men jeg går privat.... gikk rett på frys etter fersk og går ikke dette forsetter jeg rett på ny frys neste måned.Negativ Babyplan Early på veldig lite konsentrert ettermiddagsurin, 13dpo. Magefølelsen stemmer vel. Det burde vel ha vist på test innen nå...
Noen som vet når man får prøve nytt fryseegg i styrt syklus etter frys i styrt? På brev fra klinikken står det at man må vente to mnd, men håper det er et standardskriv. På uttaket i september sa de at fordelen med frys er at man kan prøve på nytt uten ventetid, men stemmer det da? Men tviler uansett ikke at vi rekker nytt innsett før nyttår.![]()
Takk! Ja, jeg er igrunn enigÅh, gratulerer så mye! For en fantastisk start på helgen![]()
Takk det sammeHurraaa! Gratulerer![]()
Så bra. God helg og rug godtTusen takk
Ligger nå godt pakket under dyna med masse snacks så hjelper på![]()
Ja, veeeldig deilig. Rart det der, at det står skrevet så er man liksom gravid. Ikke ved å tyde tester alene liksom.Så herlig å se det svart på hvitt. Gratulerer igjen!![]()
Skal ta blodprøve på klinikken på tirsdag, så får snakke med de når de ringer med resultatet. Håper jeg kan begynne rett på - da kan det kaaaanskje være nok tid til å rekke innsett uken før jul.Mener jeg kunne starte rett på etter negativ frys om det ikke hadde vært for påskeferien! Ring og hør[emoji846] Leit å høre om negativ test! Snart er det din tur!
Jeg håper jeg får gå rett på nytt styrt fryseforsøk! Da rekker jeg sannsynligvis innsett siste uken før jul.Jeg kjører flat pedal her men jeg går privat.... gikk rett på frys etter fersk og går ikke dette forsetter jeg rett på ny frys neste måned.
Vet ikke, ikke kommet så langt. Spørsmålet går vel på om Progynova er med å hindre at du får Tr eller ikke, men tipper du slutter på alt, får tr og så starter igjen.... Jeg har sagt jeg vil ha naturlig neste gang for er møkk lei Progynova. Går mye bedre nå enn i starten men allikevel ganske lei av denJeg håper jeg får gå rett på nytt styrt fryseforsøk! Da rekker jeg sannsynligvis innsett siste uken før jul.
Men hvordan funker det i praksis? Slutter man ikke på Progynova da? Må jo gå på det fram til klinikkens testdato på tirsdag, som jo er 17 dpo. Håper mens kommer raskt nå.
Jeg har heldigvis lite bivirkninger på Progynova, annet enn at jeg er trøtt og har hodepine noen dager. synes uansett den er en million ganger bedre enn Lutinus - har aldri følt meg så ufresh som jeg har gjort de siste to ukene :/Vet ikke, ikke kommet så langt. Spørsmålet går vel på om Progynova er med å hindre at du får Tr eller ikke..... Jeg har sagt jeg vil ha naturlig neste gang for er møkk lei Progynova. Går mye bedre nå enn i starten men allikevel ganske lei av den
Ja jeg ser 4mnd gravid ut på Lutinus og føler jeg går rundt å tisser på meg. Sååå digg når det begynner å lekke mye og du står der på jobb.Jeg har heldigvis lite bivirkninger på Progynova, annet enn at jeg er trøtt og har hodepine noen dager. synes uansett den er en million ganger bedre enn Lutinus - har aldri følt meg så ufresh som jeg har gjort de siste to ukene :/
"Lutissa " på meg mye når jeg gikk på lutinus.Ja jeg ser 4mnd gravid ut på Lutinus og føler jeg går rundt å tisser på meg. Sååå digg når det begynner å lekke mye og du står der på jobb.
Aldri hatt så lite sex som når jeg prøver å lage barn nå...ganske ironisk

Ja jeg gleder meg til å bli gravid...ikke bare pga det åpenbare, barnet"Lutissa " på meg mye når jeg gikk på lutinus.føler med deg
![]()
Amen sister!Ja jeg gleder meg til å bli gravid...ikke bare pga det åpenbare, barnet
Men dagen jeg kan slutte å ta tabeletter og være meg selv. Å vær egravid var mye lettere å være enn å gå på alle disse hormonene.
Man må dessverre vente en normal syklus mellom 2 fryseforsøk. Dvs, denne blødningen (hvis den kommer, krysser fingrene for degNegativ Babyplan Early på veldig lite konsentrert ettermiddagsurin, 13dpo. Magefølelsen stemmer vel. Det burde vel ha vist på test innen nå...
Noen som vet når man får prøve nytt fryseegg i styrt syklus etter frys i styrt? På brev fra klinikken står det at man må vente to mnd, men håper det er et standardskriv. På uttaket i september sa de at fordelen med frys er at man kan prøve på nytt uten ventetid, men stemmer det da? Men tviler uansett ikke at vi rekker nytt innsett før nyttår.![]()