November skravletråd

Jeg var der og handlet litt, ikke så mye, men sannelig sparte jeg 500 kr (jeg var før 10 så det var 40% og jeg kjøpte en del julesokekr og ullsokker og en ullgenser til 500 kr til meg selv og bukse til eldste)

Jeg var også før 10. Var det lang kø hos dere? Jeg stod over 1 time i kø!!
Kjøpte litt diverse til meg, to unger og mannen. Betalte 1200kr så må ha spart en del :)

Nå har jeg stått 1 time i kø for å få det til 40%
Men baby i bæresele.. dagens treningsøkt :hilarious:

Oi da, jeg ruslet inn klokken 8 og handlet det jeg ville ha, og betalte vel ca 8.30 med 40% etter å ha stått "en kunde forran meg" i kø. Helt uten baby i bæresele, og litt førnøyd med at jeg hadde en pose i eska når jeg hadde plukket med meg 7 pakker sokker og en strømpebukse for det ble mye smått å bære på når jeg skulle finne andre greier.

Usj da, håper baby sover godt så du får sovet en stund :Heartred

Han driver å jukser.. sov kjempe lenge på morgene, men da måtte jo jeg opp med eldste barnet. Så sovnet han i bæreselen i kø på Cubus, og nå sover han ved siden av meg på cafe.. må vente til han våkner og har fått mat før vi kan kjøre hjem :P

Han driver å jukser.. sov kjempe lenge på morgene, men da måtte jo jeg opp med eldste barnet. Så sovnet han i bæreselen i kø på Cubus, og nå sover han ved siden av meg på cafe.. må vente til han våkner og har fått mat før vi kan kjøre hjem :p
Æææh, er det ikke typisk :hilarious:

Oi da, jeg ruslet inn klokken 8 og handlet det jeg ville ha, og betalte vel ca 8.30 med 40% etter å ha stått "en kunde forran meg" i kø. Helt uten baby i bæresele, og litt førnøyd med at jeg hadde en pose i eska når jeg hadde plukket med meg 7 pakker sokker og en strømpebukse for det ble mye smått å bære på når jeg skulle finne andre greier.

Så heldig! Var vilt mye folk her.. blir verre og verre for hver gang syns jeg..

Jeg var også før 10. Var det lang kø hos dere? Jeg stod over 1 time i kø!!
Kjøpte litt diverse til meg, to unger og mannen. Betalte 1200kr så må ha spart en del :)

Jeg betalte 800-og-noe så du handlet mer enn meg, jeg kjøpte minimalt med klær, bare en bukse til eldste og en genser til meg. Mellomst har jeg kjøpt julekjole til i helga og yngste arver julekjole men fikk en ny strømpebukse til jul da, mannen handlet jeg ikke noe til, og så var resten altså de mange pakkene med sokker.
Og minimalt med kø, men jeg var tidlig. Det kom en hel busslast med kunder inn på senteret (bokstavelig talt, de kom fra den inngangen hvor bussstasjonen er, og det var en stor gruppe, utlendinger forøvrig uten at det har noe med saken å gjøre) når jeg gikk, og ettersom det eneste som var åpent var obs og Cubus antar jeg det ble mer kø på Cubus etter at jeg hadde dradd...

Så heldig! Var vilt mye folk her.. blir verre og verre for hver gang syns jeg..

Som du ser av mitt neste innlegg tror jeg det var mer folk her sånn kort tid etter at jeg gikk. Også var det en del som gikk rundt og handlet da jeg gikk, men jeg var der altså klokken 0803 da sånn ca, døren til senteret ble låst opp da jeg kom.

Jeg betalte 800-og-noe så du handlet mer enn meg, jeg kjøpte minimalt med klær, bare en bukse til eldste og en genser til meg. Mellomst har jeg kjøpt julekjole til i helga og yngste arver julekjole men fikk en ny strømpebukse til jul da, mannen handlet jeg ikke noe til, og så var resten altså de mange pakkene med sokker.
Og minimalt med kø, men jeg var tidlig. Det kom en hel busslast med kunder inn på senteret (bokstavelig talt, de kom fra den inngangen hvor bussstasjonen er, og det var en stor gruppe, utlendinger forøvrig uten at det har noe med saken å gjøre) når jeg gikk, og ettersom det eneste som var åpent var obs og Cubus antar jeg det ble mer kø på Cubus etter at jeg hadde dradd...

Hehe ja det kan høres ut som køen økte da.. jeg hadde tenkt å dra rett til Cubus når eldste dro på skolen, men babyen sov enda da, så vi var der ikke før nærmere halv 10...

Hei og jå. Håper dere har det bra. Kjenner jeg har hatt ille vondt i hodet og har det egentlig enda. Dermed blir å holde gang i skravletråd litt vondt nå. Det går for fort for min del. Jeg blir vond og svimmel da. Beklager min "bortgang" [emoji4]

Men jeg kommer sterkere tilbake. Men blir mer sporadisk nå til jeg blir litt bedre [emoji4] Må bare få hodet litt bedre.

Hei og jå. Håper dere har det bra. Kjenner jeg har hatt ille vondt i hodet og har det egentlig enda. Dermed blir å holde gang i skravletråd litt vondt nå. Det går for fort for min del. Jeg blir vond og svimmel da. Beklager min "bortgang" [emoji4]

Men jeg kommer sterkere tilbake. Men blir mer sporadisk nå til jeg blir litt bedre [emoji4] Må bare få hodet litt bedre.

Men du kommer deg i det minste inn nå, og det er jo fint :)

Er det storsalg på cubus i dag eller?

De har sånn big smile day en gang innimellom. Da er det -40% på alle varer frem til kl 10 og -30% etter 10 :) mye penger å spare, og mange som benytter seg av det :P

Back
Topp