November skravletråd

God kveld:) her har det vært fint, levert og hentet eldste i bhg med sykkelvogn (for første gang, vanligvis pappaen som bruker den), laget middag, lekt og badet dem :) trøtte unger på slutten av dagen, så godt å få dem i seng :hilarious: har du hatt en fin dag?
Så herlig da :)
Det har jeg. Vært på babysang og henta i bhg tidlig i dag. Her var det også to som sovna kjapt i dag. Eldste som har brukt en evighet de siste dagene sovna på 2 min:p

Japp :)
Man, er 4 spillere (kan bytte ut 3 med datastyrte spillere om ønskelig) og så spiller man et slags brettspill med minispill etter at alle har tatt en tur. Veldig koselig spill :)

Høres morsomt ut[emoji16] tror min nevø ønsket seg noe sånt til jul[emoji16]

God morgen!
Søvnløs natt.
Idag skal vi handle litt klær på salg på Cubus, også skal det soves når babyen sover..

Høres morsomt ut[emoji16] tror min nevø ønsket seg noe sånt til jul[emoji16]

Min eldste ønsker seg, dog ikke nevnt i år. Han ønsket seg i fjor, onkelen (som er et år eldre enn ham) har det så de spiller i sommerferien.

God morgen!
Søvnløs natt.
Idag skal vi handle litt klær på salg på Cubus, også skal det soves når babyen sover..

Jeg var der og handlet litt, ikke så mye, men sannelig sparte jeg 500 kr (jeg var før 10 så det var 40% og jeg kjøpte en del julesokekr og ullsokker og en ullgenser til 500 kr til meg selv og bukse til eldste)

En effektiv morgen før jobb. Først på svømming, så på Cubus :) Og liekvel på jobb til vanlig tid, litt før ni.

Mannen dermot kom mye senere på jobb enn vanlig, han har levert unger.

En effektiv morgen før jobb. Først på svømming, så på Cubus :) Og liekvel på jobb til vanlig tid, litt før ni.

Mannen dermot kom mye senere på jobb enn vanlig, han har levert unger.
Så deilig med sånne morgener:D
Jeg skulle vært på Cubus selv, men med ei frøken som ikke er syk, men heller ikke helt frisk. Så da ble vi hjemme. Shopping med to barn på morningen hadde neppe blitt veldig koselig:rolleyes:

Så deilig med sånne morgener:D
Jeg skulle vært på Cubus selv, men med ei frøken som ikke er syk, men heller ikke helt frisk. Så da ble vi hjemme. Shopping med to barn på morningen hadde neppe blitt veldig koselig:rolleyes:

Det er ikke så gøy nei.

God bedring til henne.

Back
Topp