Skravletråd

Ta noen sit ups, gående utfall og puch ups når barna har lagt seg :) Ta inn noen burpees og jumping jacks, så har du fått inn treningen i dag :D
Jeg foretrekker å gå og løpe.
Er ganske sliten egentlig, har sittet og studert både i gå og i dag samt var både på legevakten og sykehuset med minste i går kveld.
Samtidig er jeg nødt til å pakke siden jeg reiser på samling i morgen ettermiddag.

Fult mulig jeg tar meg en liten tur opp i lysløypa, men det blir ikke like langt som en vanlig løpetur
 
Har igjen 7kg. Det er mye, men jeg håper jeg klarer det :(
Er i en 4ukers kur for å gå ned masse :( Så langt denne uken har jeg gått ned 2,5kg.
2.5 kg på en uke er utrolig bra. Fortsetter det slik vil du klare 7 kg på 4 uker lett som en plett.

Her er det de siste kiloene som sitter litt vel hardt..
 
Jeg foretrekker å gå og løpe.
Er ganske sliten egentlig, har sittet og studert både i gå og i dag samt var både på legevakten og sykehuset med minste i går kveld.
Samtidig er jeg nødt til å pakke siden jeg reiser på samling i morgen ettermiddag.

Fult mulig jeg tar meg en liten tur opp i lysløypa, men det blir ikke like langt som en vanlig løpetur

Så flink du er til å løpe :D
Løper du alene?
 
2.5 kg på en uke er utrolig bra. Fortsetter det slik vil du klare 7 kg på 4 uker lett som en plett.

Her er det de siste kiloene som sitter litt vel hardt..

Ja, klarer jeg å holde 2,5kg i uka gående, vil jeg klare det :) Har 3 uker igjen :)
Men det er utrolig hardt :p
 
Ja, jeg klarer ikke å løpe hele veien, skifter på å løpe og gå (men løper mer enn jeg går).
Foretrekker alene siden da kan jeg helt avpasse det til dagsformen og dessuten er jeg helt borte i mine egne tanker

Det er kjempe bra! Du er super flink! Jeg sliter med utholdenhet. Det er så kjedelig :p Pluss jeg har hypermobile ledd, så jeg har ikke lov til å løpe :p
Synes 20min på elipsemaskinen er en evighet :p Haha..
Foretrekker styrke. Det er utfordrende og gøy. Men jeg vet jeg må ha inn mer cardio. Har 2 hunder da, så går 2-3 turer med de hver dag :)
 
Hehehe ;)

Jeg skal også trene i morgen :D
Hva skal du trene i morgen? :)

Jeg hadde 21-15-9 med burpees og knebøy med 5kg vekt i hver hånd.
10min ro og litt knebøy med stang og vekt :p

Sprek du er[emoji16]
Jeg skal løpe på mølla[emoji1]
 
Det er kjempe bra! Du er super flink! Jeg sliter med utholdenhet. Det er så kjedelig :p Pluss jeg har hypermobile ledd, så jeg har ikke lov til å løpe :p
Synes 20min på elipsemaskinen er en evighet :p Haha..
Foretrekker styrke. Det er utfordrende og gøy. Men jeg vet jeg må ha inn mer cardio. Har 2 hunder da, så går 2-3 turer med de hver dag :)
Slet også veldig med utholdenheten i begynnelsen.
Gikk mye, og etterhvert klarte jeg å løpe litt og økte litt etterhvert.
Er også veldig mobil, dog ikke hypermobil.

Hadde en BMI på 36,5 når jeg startet, og utholdenheten ble bedre etter som vekten gikk ned.

Det er viktig å gjøre det man kan, presser man seg for hardt ender man bare opp med skade, og det ønsker man ikke.
Etterhvert klarer man mer og mer.

Syns du er flink, jeg..
 
Slet også veldig med utholdenheten i begynnelsen.
Gikk mye, og etterhvert klarte jeg å løpe litt og økte litt etterhvert.
Er også veldig mobil, dog ikke hypermobil.

Hadde en BMI på 36,5 når jeg startet, og utholdenheten ble bedre etter som vekten gikk ned.

Det er viktig å gjøre det man kan, presser man seg for hardt ender man bare opp med skade, og det ønsker man ikke.
Etterhvert klarer man mer og mer.

Syns du er flink, jeg..

Ja, det er veldig sant :)
Hva slags BMI har du nå?
 
Back
Topp