Med hjerterom og husrom ❤

Gratulerer så mye! Endelig var det din tur! Nå får den bare klamre seg fast til juli/august!
:smiley-bounce016
 
Blir jo bare verdens beste farsdagsgave :love7

Og med fruktbarhetsdans, hestesko, salt/badesalt over skuldra og noen gode dask med bjørkeriset så skal jo selvfølgelig spira sitte helt til mål! Har jo gjort alt etter boka :D
 
Blir jo bare verdens beste farsdagsgave :love7

Og med fruktbarhetsdans, hestesko, salt/badesalt over skuldra og noen gode dask med bjørkeriset så skal jo selvfølgelig spira sitte helt til mål! Har jo gjort alt etter boka :D

Tok en runde på sopelimet rundt huset i går og strødde om meg med regnbuer, så nå må det bare gå :D
Gleder meg til å gi han gaven på søndag. Tror jeg ender med å kjøpe en body denne gangen også, slik som jeg gjorde med frøkna, i tillegg til en positiv digital test :)

Hvordan går det med deg? Gleder meg sånn til du skal begynne å teste. Krysser alt jeg har for at du får bli med meg inn på juligruppa ❤️
 
På ingen måte klar for å legge testingen på hylla :p
Her skal det testes i allefall til jeg føler meg litt trygg på stigning og at jeg får 3+ på digital.

Her er dagens, 12 dpo

20181109_134730~2.jpg


Endelig begynt å komme synlig strek på OneStep testene også
20181109_134751~2.jpg


Ingen større symptomer å snakke om. Tidvis litt murring i livmorområdet og ubehag i korsryggen som kommer og går.

Sist hadde jeg ømme pupper og stikking i livmorområdet fra 9dpo. Får håpe at det er et godt tegn at det er annerledes denne gangen, enn så lenge. Men håper på mange flere symptomer etterhvert :smiley-angelic001

Ellers syns jeg det er kjempe vanskelig å ikke si noe til mannen enda. Han spurte i går om jeg var blitt gravid enda. "Neeii", svarte jeg og han, "er du ikke sikker?". Måtte forte meg å si "nei, jeg er helt sikker på det" :rolleyes:
Har jo ikke lyst til å lyve, men er jo ikke IKM før på mandag, og han får jo vite det på søndag :shy:
Får håpe han ikke blir sur for at jeg ikke har sagt det før, men bare blir glad for at han ikke fikk fysiske sår på manndommen for ingenting i EL-uka :hilarious:
 
Se de fine testerna da! Frem til 3+ är avsolut inanför å testa! Jag är 10+0 och tog en test igår bara för att få se det magiska strek nr 2 dyka upp :laughing021

Tror nog mannen kommer kunna leva med att du tok en vit lögn noen dager for å maksimere lyckan! Tänk ansiktet hans när han åpner farsdagsgaven på söndag :Heartblue
 
Se de fine testerna da! Frem til 3+ är avsolut inanför å testa! Jag är 10+0 och tog en test igår bara för att få se det magiska strek nr 2 dyka upp :laughing021

Tror nog mannen kommer kunna leva med att du tok en vit lögn noen dager for å maksimere lyckan! Tänk ansiktet hans när han åpner farsdagsgaven på söndag :Heartblue

Haha :laughing001 Fantastisk! Lurer selv på om jeg klarer å gi meg ved 3+ og eventuelt hvor mye jeg kommer til å teste før det. Har 25 strimmel tester, en CB pluss og en CB digital liggende :hilarious: kommer sikkert til å ha testa bort alt før 3+ :bag::laughing025
Tenker allerede på at jeg må kjøpe en pakke digital til, for jeg må jo ta den siste jeg har på søndag slik at mannen kan få den.
Tenk å være så heldig å få en ferdig tisset på pinne i gave, er ikke alle som er så heldige :hilarious:
 
Haha :laughing001 Fantastisk! Lurer selv på om jeg klarer å gi meg ved 3+ og eventuelt hvor mye jeg kommer til å teste før det. Har 25 strimmel tester, en CB pluss og en CB digital liggende :hilarious: kommer sikkert til å ha testa bort alt før 3+ :bag::laughing025
Tenker allerede på at jeg må kjøpe en pakke digital til, for jeg må jo ta den siste jeg har på søndag slik at mannen kan få den.
Tenk å være så heldig å få en ferdig tisset på pinne i gave, er ikke alle som er så heldige :hilarious:

Dem testerna där skal iaf brukes opp denna graviditeten! Hade vart for kjipt å ha g-tester liggandes å gå ut på dato i skuffen vel! Flaut mener jag :laughing014Jag hade väl 20 strimler, 4 cb plus, 4 cb early och 4 cb digital när vi startet denna runden! Har tre strimler igen som jag skal bruke litt sån underveis när tisse-på-pinne-trangen melder sig :cool05Sminken och kremerna står utanför skåpen siden skåpet är fullt med positiva tester! Kan inte med å kaste dem när dem är positiva! Känns som det är å jinxe graviditeten! Sparer noen få når jag har baby i armerne :laughing001

Men sån mtp cb digital så är det ju genialt, för engver man som klarar å läsa iaf! Lättare med den än med krysser og streker i lla retninger! blir liksom ikke tydligere än så! Test i vei du crazy testetös och måtte strekerna bli mange og sterke!! :happy093.
 
Haha :laughing001 Fantastisk! Lurer selv på om jeg klarer å gi meg ved 3+ og eventuelt hvor mye jeg kommer til å teste før det. Har 25 strimmel tester, en CB pluss og en CB digital liggende :hilarious: kommer sikkert til å ha testa bort alt før 3+ :bag::laughing025
Tenker allerede på at jeg må kjøpe en pakke digital til, for jeg må jo ta den siste jeg har på søndag slik at mannen kan få den.
Tenk å være så heldig å få en ferdig tisset på pinne i gave, er ikke alle som er så heldige :hilarious:
Haha, det er godt det er flere som tester ivrig!
Jeg bestille en haug med tester før jeg testa postitivt på 8 dpo, de har enda ikke kommet, og i dag ble jeg fri. (Natt til 12 dpo nå) Klarte ikke vente på flere, så måtte en tur på apoteket i dag:rolleyes: følte meg litt teit når dama som viste meg hvor testene var og kom meg anbefalinger til tester, og jeg jeg bare sier at «jeg har allerede testa positivt, så jeg tror jeg tar en 8 pk og venter litt med den digitale» :hilarious: har fått «streng» beskjed fra sambo om å ikke teste hver dag, men altså.. a girl gotta do what a girl gotta do! Er såå deilig å se den streken vokse seg stor og sterk:joyful:
 
Dem testerna där skal iaf brukes opp denna graviditeten! Hade vart for kjipt å ha g-tester liggandes å gå ut på dato i skuffen vel! Flaut mener jag :laughing014Jag hade väl 20 strimler, 4 cb plus, 4 cb early och 4 cb digital när vi startet denna runden! Har tre strimler igen som jag skal bruke litt sån underveis när tisse-på-pinne-trangen melder sig :cool05Sminken och kremerna står utanför skåpen siden skåpet är fullt med positiva tester! Kan inte med å kaste dem när dem är positiva! Känns som det är å jinxe graviditeten! Sparer noen få når jag har baby i armerne :laughing001

Men sån mtp cb digital så är det ju genialt, för engver man som klarar å läsa iaf! Lättare med den än med krysser og streker i lla retninger! blir liksom ikke tydligere än så! Test i vei du crazy testetös och måtte strekerna bli mange og sterke!! :happy093.

Sykt godt å høre at det ikke bare er meg :hilarious:
Er som du sier utrolig deilig å se det to strekene, og ikke minst se at de blir sterkere. Er som en liten mini-orgasme :rolleyes::excited001
Ja, er mye lettere for mannen å bare kunne lese ordet gravid på en test. Er jo ikke som om at de har en doktorgrad i strek-tolkning, slik som vi har :pompus:
 
Haha, det er godt det er flere som tester ivrig!
Jeg bestille en haug med tester før jeg testa postitivt på 8 dpo, de har enda ikke kommet, og i dag ble jeg fri. (Natt til 12 dpo nå) Klarte ikke vente på flere, så måtte en tur på apoteket i dag:rolleyes: følte meg litt teit når dama som viste meg hvor testene var og kom meg anbefalinger til tester, og jeg jeg bare sier at «jeg har allerede testa positivt, så jeg tror jeg tar en 8 pk og venter litt med den digitale» :hilarious: har fått «streng» beskjed fra sambo om å ikke teste hver dag, men altså.. a girl gotta do what a girl gotta do! Er såå deilig å se den streken vokse seg stor og sterk:joyful:

Hehe, ja, klarer ikke legge det på hylla enda :rolleyes:, kjenner at jeg trenger å føle meg litt tryggere på at dette kan gå bra først.

Kjenner meg så igjen det med å ikke klare å vente på tester man har bestilt. Jeg hadde lett gjort det samme :laughing021
Jeg bestilte 30 strimmel tester fra eBay, 10 strimler fra babyplan, pluss 2pk CB pluss og 2pk CB digital i forrige syklus. Pluss at jeg fikk ca 10 babyplan strimler fra ei venninne som er blitt gravid. Så jeg burde jo ha nok for et par år :bag: og likevel har jeg allerede planlagt innkjøp av en pakke digital til :laughing001

Men er jo som nallepia sier, kan jo ikke la de ligge og få ut på dato :hilarious:
 
Ble litt stresset 11dpo når tempen fikk et fall, fikk ikke tempet i går, så var rimelig nervøs da jeg tok tempen i morges. Ble heldigvis litt beroliget når jeg så at tempen har gått opp igjen. Vet at tempen kan variere, men slo meg til ro med det sist gang, og da gikk det jo galt. Føler og at kurven min er mye finere denne gangen, og det gir meg litt ro i sjelen.
Nå ligger jeg bare å venter på at jeg kjenner jeg må tisse, slik at jeg kan ta en test :hilarious:

Capture+_2018-11-10-06-53-18~3.png


Kurven min sammenlignet med sist jeg var gravid. Sist i grønn farge, nå i lilla. Når jeg ser tilbake på den, så føler jeg at jeg burde ha skjønt at det ikke ville gå bra, men slo meg til ro med at jeg hadde positiv test og ingen blødninger.

Capture+_2018-11-10-07-13-52~2.png
 
På den ene siden ligger gubben og snorker, på den andre siden ligger lillemor og ser på barnefilm på iPaden og i midten ligger jeg og sammenligner g-tester fra sist og nå. Syns jeg har tydelige strek på 12 dpo denne gang enn sist. Krysser fingrene for at det er bra.selv om jeg hadde flere symptomer på denne tiden sist enn hva jeg har nå.

I går
Capture+_2018-11-10-07-26-42~2.png


12dpo i juli
Capture+_2018-11-10-07-27-02~2.png
 
På den ene siden ligger gubben og snorker, på den andre siden ligger lillemor og ser på barnefilm på iPaden og i midten ligger jeg og sammenligner g-tester fra sist og nå. Syns jeg har tydelige strek på 12 dpo denne gang enn sist. Krysser fingrene for at det er bra.selv om jeg hadde flere symptomer på denne tiden sist enn hva jeg har nå.

I går
Vis vedlegget 280200

12dpo i juli
Vis vedlegget 280202

Så fine streker :D:hug007 Hurra :happy093Dette fortjente du :Heartpink
 
Back
Topp