November 2018

Begynte testing i dag jeg også. Blendahvit.
Bruker crinone. . Og har veldig ømme bryster..som nok er en bivirkning av den. .Ellers ingen andre symptomer...
Har hatt mye vondt lavt i mage/bekken. Fikk kjempevondt en kveld..og ringte legevakten..men lite hjelp å få..de visste ikke hva IVF var engang .. Ble sendt av fastlegen til sykehus for sjekk. Hadde veldig store eggstokker og væske/blod i mage/bekken området. Men var visst akseptabel mengde..så fikk resept på paralgin forte og ble sendt hjem med åpennretur til innleggelse om smerter ble verre. Heldigvis blitt litt bedre i dag .. men umulig å kjenne etter murringer..når jeg er helt stinn og øm..
Spennende og slitsomme tider.
Huff, det hørtes ikke godt ut. Bra du er bedre☺️ Nå satser vi på mange positive tester fremover som gjør alt dette verdt smerter og slit☺️

Sist kom mensen før jeg rakk å teste, så går egentlig bare og venter på den. Skal prøve å være sterk, men ikke sikkert jeg klarer å vente likevel:wacky:
Åja.. jeg er alt for kontrollfreak til å vente såå lenge ! Så synes du er god

Jeg kan settes til "ikke gravid", endelig kom mensen og vi slipper å lure flere dager. Fått ny plan av klinikken; scratching, samt prednison og klexane i tillegg til lutinus. Satser på at det gjør susen :) Ønsker dere masse lykke og håper dere får to streker alle sammen!:Heartred

[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Etter 1 uke på fostimon-sprøyter har jeg nå vært på ultralyd. Alt så bra ut, og det blir uttak på mandag. Hvis det er to som blir befruktet og utvikler seg, setter de inn begge to siden det er siste forsøk. Kjenner jeg er ganske spent

Wooow! Vet ikke helt hva som gikk av men fikk plutselig et innfall om at jeg skulle ta en test i kveld 10dpo...

Den er positiv

Og nå får jeg ikke lov til å dele bilde med dere i appen... Får beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å svare i noen forum, virker som om den ikke kjenner igjen brukeren min Noen som vet hvordan det kan fikses?

Wooow! Vet ikke helt hva som gikk av men fikk plutselig et innfall om at jeg skulle ta en test i kveld 10dpo...

Den er positiv

Og nå får jeg ikke lov til å dele bilde med dere i appen... Får beskjed om at jeg ikke har tillatelse til å svare i noen forum, virker som om den ikke kjenner igjen brukeren min Noen som vet hvordan det kan fikses?

Så fantastisk!! Hurra :smiley-bounce012 Vet ikke hva problemet kan skyldes, men vil gjerne se bilde :) Hva slags test er det?

Så fantastisk!! Hurra :smiley-bounce012 Vet ikke hva problemet kan skyldes, men vil gjerne se bilde :) Hva slags test er det?

Fikk det til via nettleseren nå Denne er vel klart positiv 10 dpo?

C26807CD-823C-412F-9563-0D37FCFDF5A7.jpeg

Så flott! Det er ingen tvil om at det er strek der, nei! :)Har du hatt mye symptomer? Jeg ligger jo en dag bak deg, og synes det begynner å bli veldig spennende nå, men har knapt symptomer.

Jeg har hatt en veldig spesiell uke så det er ikke godt å si hva som er symptomer og ikke. Kan sende deg en PM om det, men har kjent en del murringer, spesielt på kveldene og vondt i puppene. Dette får jeg dog alltid på Lutinus... Symtomer som ikke pleier å være Lutinus er tretthet og frysninger. Har hatt det i noen dager nå. I dag kom et merkelig trykk i pannen som var det som fikk meg til å ta en test.

Back
Topp