Kor mange gongar er du oppe om natta?

  • Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
Eller slepp du det? Og er du gravid, har baby, små barn eller våknar du berre av deg sjølv? :)
 
Jeg står opp for å tisse 1-2 ganger nesten hver natt (det skjer innimellom at jeg slipper) - jeg er gravid og 32+5 i dag. Jeg er også mye våken om natta, hvor jeg bare blir liggende å vri meg pga ubehag i mage/rygg...
 
Det går veldig opp og ned. For tida må jeg opp altfor mye med minsten på snart 11mnd, frøkna på 2,5 sover hele natta:)
 
Oppe 1 gang for å gi lille på snart 15 mnd mme. I tillegg våkner jeg av at jeg er tørr i munn og svelg 4-5 ganger hver natt. Må da opp og drikke vann, samt som regel tisse. Gravid, 1. trimester.
 
En til to ganger. Har en liten en som nattammes. :) Før han kom til var jeg som regel oppe på do en gang iløpet av natta.
 
Minst 2 for å tisse eller drikke vann (er gravid). Men jeg våkner sikkert 10-15 ganger om natten
 
Akkurat nå er det ingen. Er gravid og samsover med 2,5 åringen. Samsover vi ikke må vi stort sett opp en gang.

Nattammet til han var ca 20 mnd, det varierte fra 1 gang til ca 350 ila natta fra nyfødt til da, men siden vi samsov slapp jeg stort sett å stå opp da. Sjeldent trengt å stå opp og tisse på natta selv, og har bare trengt å bytte bleie et par ganger på natt og. Heldig egentlig!
 
Ikke oppe, men våken for å ta medisiner kl 05 00 om natta :p annet enn det sover jeg som en stein. Gravid, i 8.uke
 
Alt mellom 2-6 ganger. Har en på nesten 2,5 og en på 6 uker. 2 åringen sover ganske urolig så må av og til inn til han flere ganger også har vi frøkna som skal ha flaske 2 ganger:)
 
Er gravid i uke 34 så er oppe gjerne 1-3 ganger fordi jeg må på do. Om ikke jeg våkner pga det så er det somregel alltid en av ungene som vekker meg. Knapt sovet en sammenhengende natt på 4 år nå. Ytterst sjeldent at spesielt minstemann på 2 år sover natten gjennom uten å komme inn til oss ila natten.
 
Baby på 4 mnd, og jeg er oppe mer en jeg sover fortiden.. Tidligere ammet jeg kun en gang på natt, håper vi kommer oss tilbake til det!
 
Baby på 4 mnd, og jeg er oppe mer en jeg sover fortiden.. Tidligere ammet jeg kun en gang på natt, håper vi kommer oss tilbake til det!
Vi har hatt det sånn en stund vi også. Men i natt var vi bare oppe en gang, så det er lys i enden av tunnelen. Fem måneder han min nå.
 
Vi har hatt det sånn en stund vi også. Men i natt var vi bare oppe en gang, så det er lys i enden av tunnelen. Fem måneder han min nå.

Godt å høre at det finnes håp for søvn igjen :)
 
Én-to ganger for å amme. Vesla er straks tre måneder.
 
Sjelden mer en en - to timer mellom hver gang,men sovner igjen ganske raskt.
I natt ble det faktisk bare en gang,så kan jo håpe det er starten på noe sammenhengende søvn. Ammer lille på 7 mnd, så han er årsaken
 
Minimum en gang om natta, ofte to, kommer ann på hvor godt lille har spist på kvelden. Og er jeg skikkelig heldig så må jeg opp en tur til eldste mellom der.
 
Back
Topp