Kor mange gongar er du oppe om natta?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Våkner 3-4 ganger av jeg er tørst. 1 gang må på do(prøver å ta 2 fluer i 1 smekk), samt storebror på 20 mnd våkner hvertfall 2 ganger.. er gravid 18+5 uker:) blir lite sammenhengende søvn gitt!

Går veldig opp og ned, men det mest vanlige er 1 gang mellom 01-03 og det er morgen mellom 05-06 (baby 10mnd).

Frøken på 14 mnd som får pupp 2-4 ganger hver natt. Samsover, så må heldigvis ikke stå opp av senga

Hadde en sånn tisseperiode i starten av svangerskapet med kvalme, så brukte lang tid på å sovne pgr kvalme, nå er det roa seg og jeg sover som en stein hele natta.

Sov som en stein med de 2 andre babyene , kobla de bare på puppen i senga og vi sov videre :) nattesøvn er hellig for meg .

Er gravid, 12+2, og er oppe 1-2 ganger om natten for å gå på do. Er ikke alltid like lett å sovne igjen etterpå heller. Sover ganske lett for tiden, det er vel kroppen som forbereder seg på våkenetter :)

Periodevis alt for mye, på ei god natt er jeg våken x 2-3, på ei dårlig natt er jeg våken 3 ganger i timen, hele natta. Lillesnupp på 16 mnd er ikke så god på dette med soving.

10-14 ganger hver enste natt [emoji30] frøken på 8mnd som sover elendig og bruker puppen som trøst.

0-10 ganger i løpet av en natt... Mini våkner fremdeles en del i løpet av natta... Er han som storebroren har jeg 2,5 år igjen med flying på natta :P

Her er vi i pp2.. vært oppe 1-2 ganger om natta for å tisse de skate nettene- sover normalt som en stein hele natten :sleep011:sleep002

Har en liten frøken på 11 mnd som vekker meg flere ganger pr natt, heldigvis sovner vi fort igjen begge to pga samsoving :)

Det varierer veldig. Jeg sover ekstremt lett og våkner av hver minste lille lyd. Enten fordi sambo snorker, skjærer tenner eller snakker i søvne. Eller fordi eldste har tisset i sengen eller fordi yngste har voksesmerter. Så noen ganger våkner jeg ofte, og andre ganger ikke fullt så ofte :rolleyes:

Back
Topp