November 2018

Såå.. når er det innafor å teste med et firedagers?:rolleyes: er foreløpig på rugedag 0, da:p

Er jo nesten blasto..å svi av en test om 7-8 dgr, vil det gi riktig svar?
Iallefall lov å prøve da :hilarious:

Doble dosen, igjen ? Var det ikke du som tok feil, - dobbel dose ?

Jo og nå skal jeg visst ta det alikevel.. Skjønner ingenting jeg. Trodde kroppen var nedregulert når man fikk mens på spray.. Men nå måtte jeg liksom doble dosen og på ul før sprøytestart for å sjekke om jeg var nedregulert først:wideyed:tror jeg må ringe opp igjen i morgen for å få en forklaring.

Jo og nå skal jeg visst ta det alikevel.. Skjønner ingenting jeg. Trodde kroppen var nedregulert når man fikk mens på spray.. Men nå måtte jeg liksom doble dosen og på ul før sprøytestart for å sjekke om jeg var nedregulert først:wideyed:tror jeg må ringe opp igjen i morgen for å få en forklaring.
Ja, sikkert lurt å få en dypere forklaring. Men trodde kroppen skulle bli skikkelig nedregulert ergo ikke ha mens såå lenge, der høres veldig rart ut. Har du hatt det før?

Ja, sikkert lurt å få en dypere forklaring. Men trodde kroppen skulle bli skikkelig nedregulert ergo ikke ha mens såå lenge, der høres veldig rart ut. Har du hatt det før?

Ja veldig rart..jeg gikk på den doble dosen til mens startet da, så kanskje når den ble halvert så vil den ikke bli ordentlig nedregulert og mens blir lang, noe i den duren eller noe:rolleyes:Nei aldri.

Tusen takk for hyggelige ord:Heartred premien er så utrolig stor, og smerten ved gjentatte negative blir så veldig vond:( Godt å ha et forum der alle vet hvordan det er! Her bare renner tårene, hater virkelig hva denne prosessen gjør med meg psykisk
Tenker på deg❤️❤️❤️

Er det vanlig at syklusene kan bli litt ustabil etter uttak? Har en syklus i mellom nå før jeg får starte på fryseforsøk, men mensen er 2 dager sen, som er ulikt meg.. uvant å føle seg skuffet for at mensen ikke har kommet enda :p Litt ivrig på å komme i gang ;)

Er det vanlig at syklusene kan bli litt ustabil etter uttak? Har en syklus i mellom nå før jeg får starte på fryseforsøk, men mensen er 2 dager sen, som er ulikt meg.. uvant å føle seg skuffet for at mensen ikke har kommet enda :p Litt ivrig på å komme i gang ;)
Det er iallefall helt vanlig for meg, jeg er alltid 3-4 dager forsinket på første ordentlige mens etter uttak☺️

Det er iallefall helt vanlig for meg, jeg er alltid 3-4 dager forsinket på første ordentlige mens etter uttak☺️
Okei, veldig greit å vite at det kan være sånn :) får prøve å smøre meg med tålmodighet :angelic:

Jeg var 11 dager over det som var vanlig i månedene før uttak. Eeeendelig kommet her, og i gang med frys. Lykke til! :D

Jeg var 11 dager over det som var vanlig i månedene før uttak. Eeeendelig kommet her, og i gang med frys. Lykke til! :D
Såpass ja! Da må det være veldig godt å komme i gang! :) spent på hvor lenge jeg må vente, gleder meg skikkelig til å komme ordentlig i gang! Tusen takk :)

Ja veldig rart..jeg gikk på den doble dosen til mens startet da, så kanskje når den ble halvert så vil den ikke bli ordentlig nedregulert og mens blir lang, noe i den duren eller noe:rolleyes:Nei aldri.
Ja, det kan jo være?

Eggløsning neg idag men forventet innen noen dager!

Jeg kan flyttes til ikke gravid. Tok en test nå og det var ikke antydning til strek. Er så ufattelig lei at jeg vet ikke hvordan jeg skal orke flere innsett og rugedager.
Er du sikker på at jeg skal flytte deg? Ikke vente til testdag? :( Vet hvor vondt det er og føler med deg!

Back
Topp