Gravidstudine
Flørter med forumet
Noen som har innspill mtp vognvalget mitt? Kanskje dere har erfaring med en eller flere av de vognene jeg vurderer? Jeg skal kjøpe brukt. De aktuelle kandidatene er som følger:
Veldig takknemlig for alle innspill! Det som er viktig for meg er at vognen fungerer godt på vinterføre, mine to første barn trillet jeg lange turer x 2 hver dag i permisjonstiden. Har varm og god vinterpose fra før
Spiller ingen rolle om vogna er tung/vanskelig å slå sammen.
- Emmaljunga mondial de luxe, selges for 5 500 kr, ny i 2015, brukt til 1 barn, oppbevart innendørs og ingen skader.
- Simo duo, selges for 800 kr, ny i 2013, brukt til 2 barn, mangler en trinse på ett hjul, ellers ingen skader/merker, ser fin ut.
- Simo duo, selges for 1350, kjøpt brukt, ingen skader, ser fin ut.
- Emmaljunga city cross kombivogn, selges for 2 500, ny i 2013, brukt til 2 barn, har noen flekker i stoffet inne i kalesjen, ellers fin.
- Emmaljunga edge, 2000 kr, ny i 2006, ingen skader.
- Emmaljunga mondial de luxe london, 4000 kr, ny i 2013, brukt til 2 barn, noe misfarging utenpå bagdel, ellers i god stand.
Veldig takknemlig for alle innspill! Det som er viktig for meg er at vognen fungerer godt på vinterføre, mine to første barn trillet jeg lange turer x 2 hver dag i permisjonstiden. Har varm og god vinterpose fra før