Vi som temper

Fant en strimmel fra babyplan i toalettmappen pluss at jeg kjøpte en test på apoteket på vei hjem fra jobb... begge negative... :( så da lurer jeg på om kroppen lurer meg og at egget ikke slapp da det skulle? Hadde positiv EL-test på CD17, og negativ dagen etter. Tempen var jo ganske lav en stund, i forhold til de vanlige hoppene etter EL. Hva tenker dere proffe tempere? Kan EL ha vært en annen dag senere? Dumt at jeg mangler 3 temper denne perioden. Den hule tempen på CD 25 er pga jeg tempet 45 min senere enn vanlig. Fortsatt ingen antydning til mens. Har ikke hatt noen murring i dag heller.

Test snart igjen! Synes temperaturene ser veldig bra ut, altså... du kan være gravid selv om testen ser negativ ut. Da har du bare ikke nok hcg enda.
 
Test snart igjen! Synes temperaturene ser veldig bra ut, altså... du kan være gravid selv om testen ser negativ ut. Da har du bare ikke nok hcg enda.
Takk for oppløftende svar. :Heartred Får prøve igjen om et par dager dersom tanta ikke banker på før den tid. Blir uansett spennende å se hvordan tempen utvikler seg. :bag:
 
Hvor har det blitt av fjellene? Fortsatt en stund til EL, da det ser ut som jeg har en syklus på 50 +/- dager. Håper på gulleggget denne gangen, bare redd for at det ikke skal komme noe EL) denne syklusen, siden tempene er så like. Men vi får se :nailbiting:
Screenshot_20181022_230607.jpg
 
Er det bare jeg som blir helt vanvittig stressa av å tempe? Jeg hadde egentlig bestemt meg for å la være denne PP, men testet i går likevel (CD12 i går). Testet også i dag, men merker at jeg sover dårlig, pulsen stiger og jeg er veldig urolig. Jeg tror rett og slett ikke den tempingen er bra for meg.

Jeg slettet alt av temperaturer for denne PP og prøver meg uten likevel, rett og slett for å ha litt mer ro i kroppen. Selv om det er både moro og nyttig å tempe... :p
 
Er det bare jeg som blir helt vanvittig stressa av å tempe? Jeg hadde egentlig bestemt meg for å la være denne PP, men testet i går likevel (CD12 i går). Testet også i dag, men merker at jeg sover dårlig, pulsen stiger og jeg er veldig urolig. Jeg tror rett og slett ikke den tempingen er bra for meg.

Jeg slettet alt av temperaturer for denne PP og prøver meg uten likevel, rett og slett for å ha litt mer ro i kroppen. Selv om det er både moro og nyttig å tempe... :p

Jeg har tempet så lenge at det ikke er et stressmoment lenger, men husker jeg hadde det sånn i begynnelsen. Jeg brukte temping som prevensjon i et år før vi begynte å prøve, så jeg tenker omtrent ikke på det lenger, bare gjør det helt automatisk når jeg våkner. De første ukene våknet jeg mange ganger om natten, livredd for å glemme temping og jeg var innom appen mange ganger daglig.

Om det stresser deg veldig er det sikkert lurt å bare droppe hele greia, eggløsningen skjer når den skjer uansett. Mye bedre strategi å bare ha mye sex de neste dagene og la ting gå sin gang :)
 
Åååh!! Hold oss oppdatert, lover godt!! Har du tempet lenge? Vet du når den bruker å falle før tr? :woot:

Har bare tempet en gang før. Da hadde jeg eb mer jevn og høyere kurve. Er 11 dpo i dag, og grafen ligner nå på forrige :( da holdet tempen seg på samme nivå en dag til før den sank

Screenshot_20181023_093824.jpg
 
Dagens. Meget lovende. 10 dpo. Har fått svake positive tester men tør ikkje stole på det før de er vesentlig sterkere
Screenshot_20181023-094720~2.jpg
 
Her stiger det fortsatt (opp 0,01 grad i dag). Håper på en positiv g-test i morgen om temperaturen fortsatt er like høy. Var småkvalm i går kveld, og litt stikkinger i dag. Ellers lite å rapportere om. Håper så det er noe der!!
 

Vedlegg

  • 716B5A7C-F41D-48E9-953B-BD73436FAA3A.png
    716B5A7C-F41D-48E9-953B-BD73436FAA3A.png
    429,7 KB · Visninger: 62
Jeg har tempet så lenge at det ikke er et stressmoment lenger, men husker jeg hadde det sånn i begynnelsen. Jeg brukte temping som prevensjon i et år før vi begynte å prøve, så jeg tenker omtrent ikke på det lenger, bare gjør det helt automatisk når jeg våkner. De første ukene våknet jeg mange ganger om natten, livredd for å glemme temping og jeg var innom appen mange ganger daglig.

Om det stresser deg veldig er det sikkert lurt å bare droppe hele greia, eggløsningen skjer når den skjer uansett. Mye bedre strategi å bare ha mye sex de neste dagene og la ting gå sin gang :)

Signerer denne! Jeg var og stressa i begynnelsen, men nå går der nærmest på automatikk. Griper etter termometeret i samme bevegelse som jeg skrur av vekkerklokka. :)
 
Her stiger det fortsatt (opp 0,01 grad i dag). Håper på en positiv g-test i morgen om temperaturen fortsatt er like høy. Var småkvalm i går kveld, og litt stikkinger i dag. Ellers lite å rapportere om. Håper så det er noe der!!

Har du ikke testet enda??!! Ser jo så lovende ut :D
 
Har du ikke testet enda??!! Ser jo så lovende ut :D

Hehe, jo, testet i går. To forskjellige typer tester, begge ble negative. Ble såååå skuffet for jeg syntes dette så så sikkert ut, at testen skulle nærmest bare bekrefte det jeg allerede visste. Men slik ble det ikke... Merkelige greier... :bag:
 
Dagens kurve:) sier vel ikke stort enda;)
 

Vedlegg

  • BF937BEC-5D3F-4AC4-8C61-39DC648E24EB.jpeg
    BF937BEC-5D3F-4AC4-8C61-39DC648E24EB.jpeg
    225,7 KB · Visninger: 51
Dagens kurve, DPO 8. I går kveld hadde jeg skikkelig stikninger i underlivet og livmoren, varte bare noen få minutter og litt stikninger i dag og. Men den dippen der.. hååååper den stiger igjen. Festedipp? Ettersom de voldsomme stikningene var i går
 

Vedlegg

  • E16C7E7B-0974-4207-864F-21067A2F12F3.png
    E16C7E7B-0974-4207-864F-21067A2F12F3.png
    360,1 KB · Visninger: 44
Back
Topp