Vi som temper

Stigende temp 3 DPO, da ble det riktig med EL på tirsdag;) Godt å få bekreftet at man er i DPO. Nye termometeret funker fint!

CD 6 og i gang med temping en igjen.
Fin og lav, akkurat slik vi vil ha det pre-EL
Capture+_2018-10-19-13-13-53~2.png

Veldig spent på temperaturen i morgen! :smiley-angelic001 Ikm i morgen, og vanligvis stuper tempen dagen før, men bare er lite fall i dag... Hadde negativ graviditetstest i går, men håper det bare er sen HCG stigning...

Vedlegg

• 1B0309B9-EA28-49AC-A022-467F48755FD9.jpeg
    1B0309B9-EA28-49AC-A022-467F48755FD9.jpeg
    359,3 KB · Visninger: 104
Akkurat så lite spennende som det skal være så tidlig :) CD 8 i dag

Vedlegg

• 70AF91F1-78D5-4DC3-A2CD-6222C2865534.png
    70AF91F1-78D5-4DC3-A2CD-6222C2865534.png
    219,7 KB · Visninger: 95
4 DPO :) Snart er det søndag og 5 DPO :D
Spent på å se om kurven jevner seg ut litt, har vært bra stigning siden EL nå:) Tempene før EL er ikke helt nøyaktige, egentlig var de høyere, men de var målt med vanlig termometer på ettermiddagen! Så har justert de litt ned, kanskje mer reelt.

Vedlegg

• A364B3F6-B4E2-4D36-8F05-06ABE9AF5960.jpeg
    A364B3F6-B4E2-4D36-8F05-06ABE9AF5960.jpeg
    451,2 KB · Visninger: 93
4 DPO :) Snart er det søndag og 5 DPO :D
Spent på å se om kurven jevner seg ut litt, har vært bra stigning siden EL nå:) Tempene før EL er ikke helt nøyaktige, egentlig var de høyere, men de var målt med vanlig termometer på ettermiddagen! Så har justert de litt ned, kanskje mer reelt.
Uhlala det ser lovende ut! Krysser fingrene :smug: Jeg har hatt stikninger i underlivet i kveld og små murringer, dpo 5. Fått noen symptomer du?

Uhlala det ser lovende ut! Krysser fingrene :smug: Jeg har hatt stikninger i underlivet i kveld og små murringer, dpo 5. Fått noen symptomer du?
Vet nå ikke om kurven viser noe til eller fra enda, er vel først rundt IKM at man ser om tempen synker eller holder seg oppe, og da evt er et positivt tegn?

Har ikke kjent noen symptomer enda nei:hungry: Er vel vanligvis tidligst fra når egget fester seg at man kan kjenne symptomer? Altså tidligst fra DPO 5 da ca:cat: Kjenner selvsagt litt etter hele tiden, så kan jo innbille meg mye. Har kanskje litt press/strekk/murr der livmora ligger, og kremete utflod. Puppene er litt ømme på utsiden.. men det kan de uansett bli etter eggløsning har jeg lest:smug:

Vet nå ikke om kurven viser noe til eller fra enda, er vel først rundt IKM at man ser om tempen synker eller holder seg oppe, og da evt er et positivt tegn?

Har ikke kjent noen symptomer enda nei:hungry: Er vel vanligvis tidligst fra når egget fester seg at man kan kjenne symptomer? Altså tidligst fra DPO 5 da ca:cat: Kjenner selvsagt litt etter hele tiden, så kan jo innbille meg mye. Har kanskje litt press/strekk/murr der livmora ligger, og kremete utflod. Puppene er litt ømme på utsiden.. men det kan de uansett bli etter eggløsning har jeg lest:smug:
Ja, og at den ikke går under streken så er det bra. Innbiller meg sikkert jeg og. Ja, rundt om dpo 6-8 har jeg også hørt :smug:

Ikke kommet gjennom alle disse lessons som FF sender på Mail, men hvor mye har det å si at man har sovet i minst 4t i strekk og temper på samme tid..? Med ei lita ei som av og til våkner på natta/ ulike stå-opp-tider hver dag lurer jeg liksom på om det er forgjeves å tempe?

5576C888-EDFE-402A-9A8A-6560E6591E82.png
Synkende temp ved tidlig graviditet... mister jeg nå? :( Eller er temp veldig individuelt? Har hørt den skal ligge høyr minst ti dager etter pos test..?

Hatt synkende temp i tre dager. Fortsatt ømme pupper og trøtt. Føler med så bekymret.

Vis vedlegget 278576 Synkende temp ved tidlig graviditet... mister jeg nå? :( Eller er temp veldig individuelt? Har hørt den skal ligge høyr minst ti dager etter pos test..?

Hatt synkende temp i tre dager. Fortsatt ømme pupper og trøtt. Føler med så bekymret.

Pga hormoner og div under graviditet er det ikke anbefalt å tempe når du har fått positiv test :) vet at tempen til mange har svinget mye under graviditet. Du gjør deg bare bekymret. Så lenge du ikke blør med smerter vil jeg tenke at alt går bra :)

Last edited:
Overnattet borte i natt og glemte termometer. Blir helt tullerusk av å ikke tempe hver dag :hilarious:
Akkurat som om jeg blir mer gravid av å tempe:laughing021

Back
Topp