Navn på babyen

Hmm.. Var på restaurant med gubben i går, og da lette vi litt etter alternativer, noe vi ikke har gjort så mye sammen før. Så nå smaker vi litt på Ellie, Elvira og Lyra[emoji12] Men Johanna henger fremdeles høyest..
Johanna er veldig fint! Ellie minner meg om Ellie Goulding, hun liker jeg veldig godt, så det er et fint navn det og. Jeg heier nok mest på Johanna da ;)

Vi har bestemt oss etter å ha vært uenige veeldig lenge! Og vi holder det hemmelig til etter fødsel, til familiens store frustrasjon[emoji23][emoji23]

Vi lurer på navnet Elliott, men er redd han selv eller andre i livet hans vil synes det er sært eller rart. Noen som har meninger om det? Er så usikker.

Her hadde vi 3 navn hele veien, men den som føles riktig No er Logan så han skal hete Logan og alle oss er enige hehe

Vi lurer på navnet Elliott, men er redd han selv eller andre i livet hans vil synes det er sært eller rart. Noen som har meninger om det? Er så usikker.
Kjenner en gutt som heter Elliott og han er så superskjønn :king :Heartbigred Så jeg får en god følelse av navnet :love7

Synes det er veldig vanskelig med navn denne gangen. Med storebror hadde vi det klart lenge før fødsel.

Er en annen pappa til dette barnet og vi er ikke helt enige så vi venter til hun er født med å bestemme oss. BF er svensk så uttalen på navn kan bli ganske forskjellig fra norsk og det skal helst klinge like godt på begge språk. :singing::rolleyes:

Jeg liker godt Josefine men det ble nedstemt pga uttale.
Ellers har vi luftet:
Frida
Ebba
Sanna
Tilde
Saga

Enig om navn, bruker det av å til. Men vanskelig å bruke navnet når vi ikke har møtt han enda

Back
Topp