Navn på babyen

Hok

Blir kjent med forumet
Har dere blitt enige om navn på babyen? Vis ja. Bruker dere navnet, når dere snakker om babyen til andre? Eller er det hemmelig fram til fødsel.
 
Jeg har bestemt oss for navn, bruker det hver gang jeg prater om baby, og har mamma og lillesøster med på det :angelic: Samboer syns det er et "gammel kjerring"-navn og later som han ikke aner hva jeg prater om når jeg bruker navnet :hilarious:

Men jeg har to-tre andre navn på lista i tilfelle samboer ikke gir etter, og de er alle godkjent av han. Men jeg gir meg ikke med det første :rolleyes:
 
Vi er enige om navn, og bruker det når vi snakker med nærmeste familie [emoji4]
 
Vi tror vi er blitt enige om navn nå, så begynner å bruke navnet hans framover:love7
 
Vi er fortsatt litt usikre på navn, men vi har begge brukt navnet som ser ut til å toppe listen vår én gang hver for å teste :joyful: Kommer nok til å vente med å fastslå det helt sikkert før hun har kommet til verden. Forhåpentligvis får vi en følelse av om det er rett navn eller ikke.
 
Nei vi har to vi står mellom. Vi har ikke kommet noe nærmere en avgjørelse på flere mnd :p
 
Vi har funnet et navn vi begge liker, og vi sier det navnet når vi snakker om han:Heartblue Vi har fortalt de nærmeste at det er det navnet vi begge liker, men at vi holder det hemmelig til babyen kommer:)
 
Minstejenta vår ble bare kalt lillesøster til to dager før fødsel. Det var da vi bestemte oss ;)
 
Vi har ikke funnet noe navn overhode :hilarious: Vi har saumfart alle tenkelige navnelister uten å finne noe noen av oss liker. Jeg har ett navn som er aktuelt, mannen har ett. De er heller ikke lik overhode i hverken stil eller tidsperiode de kommer fra :smiley-ashamed004 Kjenner tiden begynner å bli litt knapp ja :smiley-angelic006
 
Har så og si bestemt oss, men holder det hemmelig denne gangen.. litt morro da både mamma og svigermor er veldig nysgjerrige og spør om det ene navnet etter det andre.. han kalles foreløpig bare lillebror :)
 
Jeg trooor vi har guttenavn, men siden vi ikke vet hva vi får må vi finne jentenavn også. Og der er vi helt blanke.
 
Vi har finni to navn, men venter med å bestemme oss til ho er her. Navnene er hemmelig så er kun vi som veit fram til fødsel. En liten hemmelighet må vi kunne ha for oss selv
 
Vi har bestemt oss (er en del uker siden nå) og bruker det hele tiden hjemme. Storebror på 19 mnd bruker det også. Vi har valgt å ikke holde det hemmelig siden vi sa det til storebroren. Så de som spør får vite. Veldig deilig følelse i grunn. :) Men sier baby, jenta eller lillesøster ute blant folk vi ikke kjenner så godt og som ikke vet navnet fra før.
 
Jeg tror vi har omtrent 3 navn på hvert kjønn. Hadde vel det sist og. Da ble det gutt, og jeg fjerna to av navnene fra lista idet vi så han. Så brukte vi to dager på å bestemme oss for de to gjenstående variantene. Jeg tror jeg har to favoritter, men de er ganske forskjellig fra navn jeg tidligere har sett for meg - så det er enda litt fjernt å tenke på at jeg kanskje skal ha et barn som heter det :)
 
Vi har et vi bruker innenfor husets fire vegger, så får vi se om det spikres når hun kommer ut[emoji4]
 
Vi har bestemt oss for navn, ble bestemt før frøkna ble til Det er hemmelig frem til frøkna kommer!
 
Vi har det første navnet til lillemor klart. Det var igrunn bestemt lenge før vi ble gravide :joyful: Vi omtaler henne stort sett med navn - især mannen min. Røper det til de som spør :)
 
Jepp, det har vi. Vi bestemte oss tidlig og når vi snakker om babyen i magen bruker vi også navnet. Det er ingen hemmelighet ❤️
 
Vi har 2-3 aktuelle som vi er enige om begge to, men ingen utpreget favoritt blandt dem:) Så foreløpig er de hemmelige og blir ikke offentliggjort før etter fødsel når vi ser hva som passer best :)
 
Back
Topp