Oktober 2018

Nei absolutt ikke, men ikke ta sorger på forskudd ❤️ Sender over alt jeg har av gode tanker og lykkestøv til deg!
Jeg tar i mot! ALT som kan tas i mot nå :)

Her kommer flere gode tanker! Skjønner godt at du blir bekymret, men håper inderlig at dette går din vei! <3
Takk :) Jeg er evig takknemmelig for alle gode tanker :Heartpink

Hopper inn her jeg siden innsett mest sannsynlig blir i slutten av mnd :)

Alvea - B2 - #2 FER (1 IVF) - Styrt syklus - St.Olavs - 1. Kontroll rundt CD 12
Alvea :gen045 hurraaaa
Venter du på oppstart eller har du begynt med medisiner?

@veslejinta hvordan er det med deg[emoji173]️

Ultralyd i dag[emoji15] Hjertebank deluxe

Testen i dag, som i tillegg var tatt på 5 timers urin. Var svakere enn den jeg tok i går.
Så spørs om jeg må forbederede meg på frys.

Dette er mitt første forsøk og mitt første møte med IVF verden og i den anledning så lurte jeg på et par ting når det kommer til datoer:)
Jeg hadde uttak 8 okt og innsett 11 okt. Når man regner dager "DPO" hvor mange blir jeg da? :P
Testdag er 23 okt og dersom den sitter - hvor mange uker er jeg på vei da? :)

Takk og takk :)

Fy faen jeg blir så bitter... Vi har mistet 7 ganger, gyn ville ikke høre på meg... nå har vi venter i et halvt år på å komme til IVF. Og nå hadde jeg 4 modne egg[emoji27] AMH på 5, normalt for en på 30 år er 15-25..
Eggene var bare 10,11,12 og 13 mm og må øke menopur til 450IE. Ny ul på onsdag. Egguttak på fredag eller mandag... FIRE egg!!! Det minsker jo betraktelig at ett brukbart egg blir befruktet[emoji27][emoji24]

Fy faen jeg blir så bitter... Vi har mistet 7 ganger, gyn ville ikke høre på meg... nå har vi venter i et halvt år på å komme til IVF. Og nå hadde jeg 4 modne egg[emoji27] AMH på 5, normalt for en på 30 år er 15-25..
Eggene var bare 10,11,12 og 13 mm og må øke menopur til 450IE. Ny ul på onsdag. Egguttak på fredag eller mandag... FIRE egg!!! Det minsker jo betraktelig at ett brukbart egg blir befruktet[emoji27][emoji24]

Sist runde når jeg ble gravid så hadde jeg to egg hele veien, fikk ut to modne og ett umodent egg ved uttak. Gikk på maks dose Puregon over lengre tid uten at det hjalp nevneverdig. Ett egg ble befruktet og satt inn og her sitter jeg i 2 dager på overtid og venter på lillesnuppa mi ❤ så det er ikke antall egg det kommer an på, men kvaliteten på de eggene du allerede har :) Hadde også amh på 3 og er 34 år.

Man trenger bare det ene gullegget ❤

Sist runde når jeg ble gravid så hadde jeg to egg hele veien, fikk ut to modne og ett umodent egg ved uttak. Gikk på maks dose Puregon over lengre tid uten at det hjalp nevneverdig. Ett egg ble befruktet og satt inn og her sitter jeg i 2 dager på overtid og venter på lillesnuppa mi [emoji173] så det er ikke antall egg det kommer an på, men kvaliteten på de eggene du allerede har :) Hadde også amh på 3 og er 34 år.

Man trenger bare det ene gullegget [emoji173]

Åh takk[emoji173]️ Det hjalp[emoji8]

Hei! Jeg blir med her jeg. Jeg er igang med det tredje å siste forsøket nå. Før har jeg godt på puregon, men denne gangen skal jeg gå på Fostimon fordi riksen sa at de har sluttet å bruke puregon. Noen andre som har fått beskjed om det?

Hei! Jeg blir med her jeg. Jeg er igang med det tredje å siste forsøket nå. Før har jeg godt på puregon, men denne gangen skal jeg gå på Fostimon fordi riksen sa at de har sluttet å bruke puregon. Noen andre som har fått beskjed om det?
Velkommen til oss! Lyst til å ta en titt på første innlegget om det er noen punkter du vil ha med på lista?
Kjenner ikke til riksen egentlig så jeg vet ikke

Back
Topp