Vi som temper

Etter litt skumlesing her inne, oppfatter jeg det rett at det er såpass vanlig med temp på tur opp og ned etter EL at det ikke har noe for seg å begynne med temping nå (3DPO)..? Evt for å plukke opp en endring før TR kommer? Har ikke kommet igang med temping før, men har utstyret på plass..
Er bare at dette ikke er en skikkelig syklus etter MA for 2 uker siden, så har jo ikke tempet før EL denne gang. Bedre å vente til etter TR? (..som jeg håper ikke kommer..) Sorry rotete og dårlig forklart :P

Etter litt skumlesing her inne, oppfatter jeg det rett at det er såpass vanlig med temp på tur opp og ned etter EL at det ikke har noe for seg å begynne med temping nå (3DPO)..? Evt for å plukke opp en endring før TR kommer? Har ikke kommet igang med temping før, men har utstyret på plass..
Er bare at dette ikke er en skikkelig syklus etter MA for 2 uker siden, så har jo ikke tempet før EL denne gang. Bedre å vente til etter TR? (..som jeg håper ikke kommer..) Sorry rotete og dårlig forklart :p
Det stemmer. Du bør ha målt flere dager før eggløsning også, ellers vet du jo ikke om du har en temperaturstigning fra før til etter eggløsning. Stigningen er det som viser at du har hatt eggløsning og når. Eggløsningstester sier bare at kroppen din gjør seg klar for eggløsning.

Det stemmer. Du bør ha målt flere dager før eggløsning også, ellers vet du jo ikke om du har en temperaturstigning fra før til etter eggløsning. Stigningen er det som viser at du har hatt eggløsning og når. Eggløsningstester sier bare at kroppen din gjør seg klar for eggløsning.
Takker, da får jeg bare vente og se til evt neste syklus :)

Sikkert på vei nedover nå
Screenshot_20181009_065952.jpg

Sovet dårlig i natt, våknet mye og tempet tidligere enn jeg pleier. Så kan vel ikke helt stole på tempen idag, men jeg tar den med.. Regner med at TR er rett rundt hjørnet nå uansett :wtf:
Screenshot_20181010_064607.jpg

Dagens kurve.
Hadde i grunn håper at den skulle stige litt igjen i dag, etter at den falt litt i går, men nei....
Er ikke veldig optimistisk denne måneden

Capture+_2018-10-10-06-37-41~2.png

29B3E5C7-7D66-471E-B383-B0E64076D44F.jpeg
Her er nok også tante rød i anmarsj. Eneste positive er at lutealfasen min i alle fall ser ut til å havne på minst 12 dager, og det var min største bekymring. Når alle prøver er normale er det ingen grunn til at vi ikke skal få til dette, men i svarte så lang tid det skal ta da... motløs altså.

Lurer på å tempe vaginalt fra neste PP. Jeg synes det svinger så latterlig mye når man tar tempen i munnen. Veldig upålitelig. Men så lenge temp og puls samsvarer tenker jeg det er ganske innafor egentlig.

Kaaaan være festedipp :rolleyes:

Er lov å håpe, men har lest så mye om det på nett, og man finner ikke noe vitenskapelig hold for det, så tar festedipper med en klype salt ;)
Men kan jo være, som ei på IKM gruppa mi sa, en variasjon pga østrogenbølgen som kan komme i dpo-land.
Men får bare spille "the waiting game" så lenge :hilarious:

Back
Topp