For meg var det slik forrige mnd (pp2 etter MA), men pp1 var 5 uker med blødning hvor kroppen bare stoppet blødningene i 3-4 dager for el, så er vel først forrige pp kroppen var LITT i gang igjen. Aaaanyways, fikk positive tester, litt el-slim og stikkinger, men temp gikk ikke opp. 5 dager etter positiv test fikk jeg ny positiv test - testet fordi jeg hadde svake symptomer på el. Men hadde jeg ikke tempet hadde jeg nok aldri lagt merke til andre forsøket med el. Men sånn var det første runden med el-forsøk den mnd også - kunne fint gått meg hus forbi..Etter BO for 3uker siden skjønner jeg svært lite av syklus og tempen min. Ut i fra tester trodde jeg at jeg skulle få EL på CD 18, men tempen steg ikke i dagene etter, men nå, på CD 21-22 steg den. Kan det være egget slapp senere? Og er det da vanlig at man ikke har noe EL symptomer neste gang egget prøver å slippe?
Hadde de tydeligste symptomene jeg har hatt på 4år når jeg fikk positiv EL-test (mye EL-slim, stikkinger på venstre side i eggstokkområdet, økt sexlyst).
Kan tempen fortsatt stige dersom egget ikke har sluppet?
Noen erfaringer eller som kanskje har noen gode forslag?
Vis vedlegget 277019
her er tempkurven min, med positiv el-test på CD11 og CD16: