Oktoberskravla

God kveld i stugo :joyful: barna er lagt så må ta med meg huleboeren rundt i leiligheten for å prøve å få bukt med alt som flyter. Vært sjuk i flere uker og da hoper ting seg fort opp gitt :shifty: men men, en dag snart blir det kanskje levelig igjen :rolleyes:o_O:p hadde gladelig blitt med på hotell, inkludert spa nå ;)

Begravelse imorgen, gruer meg!

Jeg har så lite lyst til å gå ut i kveld! Når jeg er ferdig med lillejenta så skal jeg rydde litt om det trengs. Må ta en klesvask. Lete etter en bh kanskje ^^
Må ta en tur på butikken, og så trene.
Fant du de? [emoji39]

Ingen trening i kveld selv om det er torsdag.
Er i veldig mye bedre form, men skal på Tusenfryd i morgen sammen med mannen, våre barn og 2 ekstra og holder meg i ro i kveld for å øke sannsynligheten for å være helt fin i morgen.
Er så utrolig kjedelig å være det uten å kunne ta noe

Den varer i ett år om gangen og kan forlenges 1 år hver gang. Usikker på hvor lenge da. Skal over på 3.år nå i november på AAP. Men det blir forhåpentligvis siste år nå da.

Planen har jo vært å prøve få meg i arbeid igjen, samt utprøving av nye behandlinger og medisin og slikt pga kroniske sykdommer. Dessverre virker ingenting. Også prøvd utprøving av arbeid som ett ledd for å få meg ut. Men da ble jeg sengeliggende helst.

Så nå er den nye planen uføre da. NAV ser ikke noe håp, og jeg ser heller ikke noe håp lengre etter så å si alt er prøvd. Jeg trenger energien til mine barn og meg selv. Så nå er den prosessen i gang da.
Ikke en hyggelig avgjørelse, men samtidig greit om det går i orden når annet ikke virker. Da må du bare bruke det på deg selv og barna

Nei, ikke i det hele tatt. Og jeg som ikke liker store folkemengder og oppmerksomhet, så må jeg innrømme at jeg hører jo til familien... Så d blir det kondolanse osv
. Lykke til.... Høres litt feil ut, men håper du skjønner hva jeg mener.

Fysj for et regnvær. Det er intenst!

Nettopp hjemme etter mitt første fau møte.

Dette kan jo bli spennende...

Min første innskytelse er.... Er det faktisk vanlig å uttale det som fau? Som om det var et ord nesten som sau? Jeg sier F A U jeg liksom. Bokstav for bokstav.

Dernest ble det kommentert hva jeg jobber med så neppe.noe sjokk hva slags verv jeg fikk ?

Back
Topp