Hvordan går det med deg og lille?[emoji7]
Det går veldig bra med oss! Snart er hun 4 mnd!!! Vi har en fått en fin rutine der vi står opp 7, så sovner hun igjen kl 9, 12 og så 1-2 korte dupper på ettermiddagen, også legger vi henne kl 19
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det med deg og lille?[emoji7]
Det går veldig bra med oss! Snart er hun 4 mnd!!! Vi har en fått en fin rutine der vi står opp 7, så sovner hun igjen kl 9, 12 og så 1-2 korte dupper på ettermiddagen, også legger vi henne kl 19det har vi gjort siden hun har 3 mnd, så sykt deilig å ha kvelden
men hun har begynt å spise en del om natten igjen, og vekten har flatet litt ut, så vi skal tilbake å kontrollveie om 2 uker og begynner mest sannsynlig med smaksprøver med fast føde da! Det gleder jeg meg skikkelig til
tenk at hun er blitt så stor at hun skal spise liksom! Ellers så er hun besatt av å tygge på ting, ruller fra mage til rygg og snart fra rygg til mage og er ei skikkelig kosejente
Med deg da??
![]()
![]()
herregud så fort tiden går!! 4 mnd alt liksom!! Hjelpe megSå fin å lese at alt går så bra beklager sent svar, appen min har vært helt klikk i det siste så nå holder jeg på med tilvenning for å bruke nettsidenherregud så fort tiden går!! 4 mnd alt liksom!! Hjelpe meg
Fast føde blir stas vettu!! Og så godt dere har så fine rutiner i hverdagen!
Her går alt fint! Jeg er tung og lei men idag kom vi inn i terminmåneden, og jeg håååper han kommer litt før! Men jeg forbereder meg mentalt på at det fort kan bli november-barn! Fom torsdag er han ikke lenger prematur, så da kan han mer enn gjerne få komme![]()
Så bra dere har det fint selv om jeg forstår veldig godt det er sårt med ammingen. Håper det bare er en periode og at hun vil ha puppen igjen snart [emoji3590] Litt av en jobb med pumping, sterilisering, oppvarming osv [emoji85] Høres passe slitsomt ut med dager som begynner 4.30 da [emoji33]
God jul og et riktig godt nytt år til dere, Anine! Nyt deres første jul som en familie på tre![]()