Aninewe sin graviddagbok ❤️

Hvordan går det med deg og lille?[emoji7]

Det går veldig bra med oss! Snart er hun 4 mnd!!! Vi har en fått en fin rutine der vi står opp 7, så sovner hun igjen kl 9, 12 og så 1-2 korte dupper på ettermiddagen, også legger vi henne kl 19 :) det har vi gjort siden hun har 3 mnd, så sykt deilig å ha kvelden :D men hun har begynt å spise en del om natten igjen, og vekten har flatet litt ut, så vi skal tilbake å kontrollveie om 2 uker og begynner mest sannsynlig med smaksprøver med fast føde da! Det gleder jeg meg skikkelig til :D tenk at hun er blitt så stor at hun skal spise liksom! Ellers så er hun besatt av å tygge på ting, ruller fra mage til rygg og snart fra rygg til mage og er ei skikkelig kosejente ❤️ Med deg da?? :D ❤️
 
Det går veldig bra med oss! Snart er hun 4 mnd!!! Vi har en fått en fin rutine der vi står opp 7, så sovner hun igjen kl 9, 12 og så 1-2 korte dupper på ettermiddagen, også legger vi henne kl 19 :) det har vi gjort siden hun har 3 mnd, så sykt deilig å ha kvelden :D men hun har begynt å spise en del om natten igjen, og vekten har flatet litt ut, så vi skal tilbake å kontrollveie om 2 uker og begynner mest sannsynlig med smaksprøver med fast føde da! Det gleder jeg meg skikkelig til :D tenk at hun er blitt så stor at hun skal spise liksom! Ellers så er hun besatt av å tygge på ting, ruller fra mage til rygg og snart fra rygg til mage og er ei skikkelig kosejente ❤️ Med deg da?? :D ❤️

Så fin å lese at alt går så bra beklager sent svar, appen min har vært helt klikk i det siste så nå holder jeg på med tilvenning for å bruke nettsiden:wtf: herregud så fort tiden går!! 4 mnd alt liksom!! Hjelpe meg❤️❤️ Fast føde blir stas vettu!! Og så godt dere har så fine rutiner i hverdagen!

Her går alt fint! Jeg er tung og lei men idag kom vi inn i terminmåneden, og jeg håååper han kommer litt før! Men jeg forbereder meg mentalt på at det fort kan bli november-barn! Fom torsdag er han ikke lenger prematur, så da kan han mer enn gjerne få komme❤️
 
Så fin å lese at alt går så bra beklager sent svar, appen min har vært helt klikk i det siste så nå holder jeg på med tilvenning for å bruke nettsiden:wtf: herregud så fort tiden går!! 4 mnd alt liksom!! Hjelpe meg❤️❤️ Fast føde blir stas vettu!! Og så godt dere har så fine rutiner i hverdagen!

Her går alt fint! Jeg er tung og lei men idag kom vi inn i terminmåneden, og jeg håååper han kommer litt før! Men jeg forbereder meg mentalt på at det fort kan bli november-barn! Fom torsdag er han ikke lenger prematur, så da kan han mer enn gjerne få komme❤️

Herlig! Skal ikke si nyt siste tiden som gravid, for det vet jeg at jeg ikke gjorde, haha! Mye bedre å få henne ut :D bare å glede seg ❤️
 
Lille er 5 og 1/2 mnd! Snart et halvt år, herremin som tiden flyr!

Akkurat nå sitter jeg og pumper, fordi vi etter en lang «ammekamp» har nesten sluttet å amme. Hun har nektet å ta puppen utenom på natt siden tirsdag, så jeg har pumpet og gitt henne flaske. Igår og idag har hun fått en flaske mme i tillegg slik at jeg slipper å pumpe hele dagen. Får heldigvis mer og mer ut hver gang, så prøver å lande på 3-4 pumpinger om dagen, som er overkommelig. Håper hun tar puppen igjen, men om hun ikke gjør det så må jeg gå til innskaffelse av dobbel pumpe, sterilisator og flaskevarmer for å gjøre livet litt enklere. Vi er også i god gang med innføring av fast føde til lunsj og kvelds og satser på at vi kan kutte mme når hun er oppe i fulle porsjoner :) Synes det er utrolig trist at ammingen tok slutt tidligere enn forventet, så går rundt med en slags «kjærlighetssorg» og gråt første gang jeg ga henne flaske.

Ellers er hun en morgenfugl med godt humør, til min store fortvilelse... oppe før fuglene hver dag etter vi stilte klokka :O rekorden er 4:30... Vi koser oss med trilling og leking og dagene fyker avgårde. Kan begynne å grine bare av å se på henne fordi hun er så fin ❤️
 
Herlig oppdatering ❤️
 
Så bra dere har det fint selv om jeg forstår veldig godt det er sårt med ammingen. Håper det bare er en periode og at hun vil ha puppen igjen snart [emoji3590] Litt av en jobb med pumping, sterilisering, oppvarming osv [emoji85] Høres passe slitsomt ut med dager som begynner 4.30 da [emoji33]
 
Så bra dere har det fint selv om jeg forstår veldig godt det er sårt med ammingen. Håper det bare er en periode og at hun vil ha puppen igjen snart [emoji3590] Litt av en jobb med pumping, sterilisering, oppvarming osv [emoji85] Høres passe slitsomt ut med dager som begynner 4.30 da [emoji33]

Ja det er litt av en jobb men klarer meg faktisk med bare 4 pumpinger til 5 måltider, også får hun det siste med MME :) hun smakte litt på puppen idag uten å skrike, så jeg har håpet fortsatt!
 
God jul og et riktig godt nytt år til dere, Anine! Nyt deres første jul som en familie på tre❤️
 
God jul og et riktig godt nytt år til dere, Anine! Nyt deres første jul som en familie på tre❤️

Tusen takk ❤️ Håper deres jul har vært like fin som vår!
 
Back
Topp