Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spiralsokker.Hei! Sniker fra oktober her [emoji16] tenkte å spørre om dere har tips til (strikka) sokker som blir på foten?
Lille vinterkongle sokk fra klompelompeHei! Sniker fra oktober her [emoji16] tenkte å spørre om dere har tips til (strikka) sokker som blir på foten?

Det hadde vært kjempesnilt. Jeg kan vippse deg for dem og porto, hvis du kunne avse 2 stk? Da får jeg laget en gave jeg har tenkt på også!
Hei! Sniker fra oktober her [emoji16] tenkte å spørre om dere har tips til (strikka) sokker som blir på foten?
Barnehagevotter uten tommel er gull til bittesmå.Votter! Hvilke holder seg på? Barnehagevotter?
Barnehagevotter uten tommel er gull til bittesmå.![]()
Det går kjempefort, så det får du til.Får prøve strikke de innen søndag da![]()
Hei! Sniker fra oktober her [emoji16] tenkte å spørre om dere har tips til (strikka) sokker som blir på foten?
Jeg har strikket flere av lillebrors vintersko, det ligger gratisoppskrift på nettDet er med knyting som gjør at de holder godt på foten, også er de skikkelig lette å strikke
![]()
Hysj!Strikkenett har 30% på alt merinogarn fra Drops. *oops35nøsterpåvei*
30% 30% 30%Hysj!
30% 30% 30%![]()
Jeg skjønner ikke problemstillingenGlad jeg er blitt fornuftig og skjønner at jeg må minske lageret litt først![]()

Jeg skjønner ikke problemstillingen
Var dog såpass fornuftig at jeg tok med rødt garn til julekjole.![]()
Whaaat! Er du tidlig ute, eller jeg treg, tro?Strikket ferdig julekjolen(e) her![]()