Håndarbeid

Er på jakt etter oppskrift på en lue som sitter godt. Har fått mange fine strikka luer men enten havner disse i øynene på mini eller så ramler de av. Ingen holder seg over ørene som de skal....
så gode tips mottas med takknemlighet :)
 
Er på jakt etter oppskrift på en lue som sitter godt. Har fått mange fine strikka luer men enten havner disse i øynene på mini eller så ramler de av. Ingen holder seg over ørene som de skal....
så gode tips mottas med takknemlighet :)

Trixie pixie-luene til Klompelompe får mye skryt for god passform. Jeg har de på listen min, men ikke strikket enda. De see veldig gode ut da, og er kjappstrikket.

71BD319D-F209-45A9-96C7-4B7898A1FD7D.jpeg 28429EE3-8FE9-4556-90B2-8F5302CA1ABE.jpeg
 
Caddy! Treng inspirasjon til ett fint sett med romper, jakke og kysé + en romper/body med armer! Skal ønske oss av oldemoren til jul! Og en ingendikkedare genser til meg :D
 
Caddy! Treng inspirasjon til ett fint sett med romper, jakke og kysé + en romper/body med armer! Skal ønske oss av oldemoren til jul! Og en ingendikkedare genser til meg :D

Putty er veldig fint ja.

Ellers liker jeg dette veldig godt, fra Sandnes hefte 1515. Har kjøpt garn til det selv, i en plommefarge som er rålekker!
60D4C235-F608-4B51-893A-6CB0239147B7.jpeg

Bladrillejakke er nydelig og kan passe til så mange random rompere:
9CA27F23-3B7F-43C0-A584-0A78188B57A9.jpeg

Og Hjertebladromper/bleiebukse = elsk! Akkurat her faktisk avbildet med Putty-jakken.

B8CAB94C-62E9-4C7B-94DE-7A8C6C8AD4D7.jpeg

Dotted body fra Tiddelibom og perlemorsdrakt fra Paelas er fine rompere med lange ermer - og en god match til trixie pixie kyse:
061D65BE-1D08-4C55-A5F6-0074941CE79B.jpeg

Perlemorsdrakt har flere søsken, blant annet lue/kyse:
16FE5808-916A-400B-A64A-E071D4C32650.jpeg

Det er skrekkelig mye fint. Putt på meg en 5’er IG jeg stopper ikke ...
 
Hjerteblad har også en fin jakke. Den er fra Lene Holme Samsøe forresten. Og det er en kyse som er veldig fin til også.

F6DEA56D-B3D3-42B6-941C-8A607516DD7A.jpeg

Nemlig denne luen, fra Pampirion (Lue til høsten), som også er fin til denne kjoleromperbodyen fra KfO; Tiny Tulips.
7701DBCD-E593-4306-9F91-905F7E057E0E.jpeg
 
Jeg er ikke caddy, men jeg stemmer for putty som sett og dahlia som romper. :D
Putty er veldig fint ja.

Ellers liker jeg dette veldig godt, fra Sandnes hefte 1515. Har kjøpt garn til det selv, i en plommefarge som er rålekker!
Vis vedlegget 277005

Bladrillejakke er nydelig og kan passe til så mange random rompere:
Vis vedlegget 277006

Og Hjertebladromper/bleiebukse = elsk! Akkurat her faktisk avbildet med Putty-jakken.

Vis vedlegget 277007

Dotted body fra Tiddelibom og perlemorsdrakt fra Paelas er fine rompere med lange ermer - og en god match til trixie pixie kyse:
Vis vedlegget 277008

Perlemorsdrakt har flere søsken, blant annet lue/kyse:
Vis vedlegget 277009

Det er skrekkelig mye fint. Putt på meg en 5’er IG jeg stopper ikke ...
Hjerteblad har også en fin jakke. Den er fra Lene Holme Samsøe forresten. Og det er en kyse som er veldig fin til også.

Vis vedlegget 277010

Nemlig denne luen, fra Pampirion (Lue til høsten), som også er fin til denne kjoleromperbodyen fra KfO; Tiny Tulips.
Vis vedlegget 277011

Åh masse fint!

Det settet du la ut først (1515?) så jeg på insta igår faktisk og vurderer! Og de to draktene var jo nydelige! Kanskje få strikket en jakke og de to bodyene? Har jo 2 stk rompere..

Valgets kvaler :p
 
Kom på at hun har kjøpt seg en klompelompebok også; den må tittes i :D
 
Da kan du nesten bare bestille en av hvert plagg. :D

Tenker det blir julegaven så får velge ut noen favoritter! Vil i hvertfall ha matchende ingendikkedare genser til meg og frøkna :) Og en lekedrakt! Og en genser. Og bukse.. Ahhhhh.
 
Fant ut at jeg hadde noen nøster sterk som blir willumsselebukse! Bare kjøpe oppskrift nå ;)
 
Tenker det blir julegaven så får velge ut noen favoritter! Vil i hvertfall ha matchende ingendikkedare genser til meg og frøkna :) Og en lekedrakt! Og en genser. Og bukse.. Ahhhhh.
Heldig du som kan bestille ferdigstrikk! :) Er så mye fint at man skulle hatt 20 stykker til å strikke for seg. :p

Tidligere i dag så jeg noen som hadde strikket like sorbetcardigan - jeg elsker slike myke plagg, så det havner på strikkelista. :p
 
Åh masse fint!

Det settet du la ut først (1515?) så jeg på insta igår faktisk og vurderer! Og de to draktene var jo nydelige! Kanskje få strikket en jakke og de to bodyene? Har jo 2 stk rompere..

Valgets kvaler :p

Det er gørrmye fint! Jeg vil strikke alt jeg viste deg. Alt! Døgnet har ikke nok timer.
 
Er på jakt etter oppskrift på en lue som sitter godt. Har fått mange fine strikka luer men enten havner disse i øynene på mini eller så ramler de av. Ingen holder seg over ørene som de skal....
så gode tips mottas med takknemlighet :)

Jeg elsker djevellue fra Lene Holme Samsøe. Sitter veldig godt på. Når han makker som verst sklir den selvsagt litt rundt da. Men det gjør vel alle luer:joyful:
Snapchat-1398103479_crop_459x584.jpg
 
Jeg har lagt 2-3 prosjekter litt på vent mens jeg nå skal teststrikke en jakke for ei på Instagram. Godt igang, men ikke fått strikket en pøkk i dag, så nå skal jeg strikke et par omganger før jeg legger meg. Terapi.

Tester nytt garn også, foreløpig godt å strikke med.

FEE5DF59-6EF8-4E21-87A3-990534018B6F.jpeg
 
Back
Topp