Håndarbeid

Den kysen med ører jeg strikket passer meg etter en vask haha :hilarious::hilarious:
 
Forslag til strikket jule- antrekk til gutt?

Personlig syns jeg en romper i kanskje mørkeblått med en body med krage (skjortebody) er kjempefint! Og strikket sløyfe er kjempestilig!
 
292A6498-3C4D-4179-A718-39D8E893E071.jpeg 4145F160-DC40-4181-B4C1-7DC9975B08AD.jpeg

Denne uken har jeg gjort ferdig romperen og luen til Leah. Sistnevnte er litt vel stor (dere på snap så jo at samboeren min nesten passet den :p). Igår begynte jeg på bakdelen av jakken min! Første egostrikken! Og tenker prøve være flink å fullføre jakken min + en bukse (mangler fra skrittet og opp) og jakke (mangler ermer) til Leah før jeg begynner på noe nytt. Teppene som også er UFO haster ikke.












Men kjenner jeg meg selv rett så er det plutselig noe nytt prosjekt på vei før den tid..
 
Vis vedlegget 278600 Vis vedlegget 278601

Denne uken har jeg gjort ferdig romperen og luen til Leah. Sistnevnte er litt vel stor (dere på snap så jo at samboeren min nesten passet den :p). Igår begynte jeg på bakdelen av jakken min! Første egostrikken! Og tenker prøve være flink å fullføre jakken min + en bukse (mangler fra skrittet og opp) og jakke (mangler ermer) til Leah før jeg begynner på noe nytt. Teppene som også er UFO haster ikke.












Men kjenner jeg meg selv rett så er det plutselig noe nytt prosjekt på vei før den tid..
Er lua strikket i merino? Det vokser ofte i vask, så det kan hjelpe å bløte den ut også putte den i sentrifugen på full guffe! Det måtte jeg gjøre med mariusgenseren til mannen som plutselig ble gigastor etter vask, og den gikk rett tilbake til opprinnelig størrelse :)
 
Back
Topp