Skravletråd

Takk[emoji16]
Glemme veiing?? Det er jo ukas høydepunkt!![emoji23][emoji23]
Etter 18 timer med overtid mandag - torsdag, mye reising, lite bevegelse og feil mat.
Tror egentlig det var like greit.
Hadde det for meg at det var lørdag i morges siden jeg skulle være hjemme (planleggingsdag i barnehagen), og derfor glemte jeg det
 
Etter 18 timer med overtid mandag - torsdag, mye reising, lite bevegelse og feil mat.
Tror egentlig det var like greit.
Hadde det for meg at det var lørdag i morges siden jeg skulle være hjemme (planleggingsdag i barnehagen), og derfor glemte jeg det

Skjønner at det er mye for deg akkurat nå[emoji13] håper du koset deg på fredag hjemme med lillegutt[emoji7]
 
Jeg hiver meg med her! Fødte i februar og nå er det på tide å bli kvitt gravidkiloene [emoji4] Jeg er 94 kg og skal ned til 78 [emoji33][/QUOT

Gratulerer med babies :shy:
Masse lykke til med din vektreise :D blir spennende å høre hvordan du har planlagt den.
 

Viktig med en god start![emoji16]
Hvordan ønsker du å gå ned? Diett? Trening?[emoji16]

Jeg logger det jeg spiser i Lifesum og i tillegg trener jeg! Planen er løping og fjellturer + litt styrke, og ski når den tid kommer :)

Hva gjør dere?
 
Jeg logger det jeg spiser i Lifesum og i tillegg trener jeg! Planen er løping og fjellturer + litt styrke, og ski når den tid kommer :)

Hva gjør dere?

Høres ut som en veldig bra og smart plan. Ikke ekstreme kurer el l men fin måte å komme i form på samtidig som vekten går ned.
 
Liten hilsen fra meg. Jeg er jo forlengst i mål på vektreduksjonen men liker fortsatt «henge» litt her for motivasjon til å stablisere og ikke minst trene mer. Kjøpt meg PT timer i august og jammen kjenner jeg at de gjør meg sterkere og mer definert. Anbefales veldig. Prøver få til noen kondisøkter også - enten korte intensive eller litt lengre og roligere.
Lykke til til dere alle som jobber dere nedover i vekt!!!
 
Jeg logger det jeg spiser i Lifesum og i tillegg trener jeg! Planen er løping og fjellturer + litt styrke, og ski når den tid kommer :)

Hva gjør dere?

Lavkarbo her og logger i Lifesum[emoji1]
Prøver å løpe litt på mølle og litt styrketrening[emoji1]
 
Liten hilsen fra meg. Jeg er jo forlengst i mål på vektreduksjonen men liker fortsatt «henge» litt her for motivasjon til å stablisere og ikke minst trene mer. Kjøpt meg PT timer i august og jammen kjenner jeg at de gjør meg sterkere og mer definert. Anbefales veldig. Prøver få til noen kondisøkter også - enten korte intensive eller litt lengre og roligere.
Lykke til til dere alle som jobber dere nedover i vekt!!!

Du har vært sååå flink![emoji16][emoji16] gleder meg til jeg også er i mål!
 
Back
Topp