Skravletråd

Wow! På hvor lang tid da? Så flink du er!

Jeg skal totalt ned 50kg! [emoji33]
Har vel brukt en 2,5 år nå...
Ønsker ikke å gå ned for raskt heller, kroppen trenger tid til å omstille seg samtidig som man må lære å leve på en ny måte, det tar tid

NB: Om det er 5 kg, eller 50 kg, her er alle velkommen. 50 kg kan virke mye, men jeg hadde nesten 40 som skulle ned, forskjellen er egentlig ikke så stor. Her kan du skryte hemningsløst av deg selv når ting går din vei, og syte og være lei deg når du sliter. Dette vil ta tid, du kommer til å ha dine opp og ned turer. Her jubler vi over oppturene, og støtter under ned turene.
Og igjen, velkommen
 
Har vel brukt en 2,5 år nå...
Ønsker ikke å gå ned for raskt heller, kroppen trenger tid til å omstille seg samtidig som man må lære å leve på en ny måte, det tar tid

Helt klart! Jeg håper å være under 100 før neste gang jeg har tenkt å gå gravid, det er 28kg, men det er heldigvis noen år til om det er opp til meg! Lillemor er enda bare 8mnd, så vi håper hun er rundt 3 før neste kommer [emoji5]
 
Helt klart! Jeg håper å være under 100 før neste gang jeg har tenkt å gå gravid, det er 28kg, men det er heldigvis noen år til om det er opp til meg! Lillemor er enda bare 8mnd, så vi håper hun er rundt 3 før neste kommer [emoji5]
Det klarer du.
Jeg svarte litt fort og utvidet innlegget jeg skrev, les det.
Her er vi for hverandre :)
Dette klarer du, og vi skal hjelpe deg :)
 
Tja...litt usikker på om jeg gidder dette mer...[emoji849]
Etter en flink uke, også med mye trening, viser vekta +1,2 kg![emoji30][emoji13]
Og nei, det er IKKE muskler...
 
Back
Topp