Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Press kan vel lages uansett om det er hjemme eller bortebursdsg
Vi har brukt mye penger på hjemmebursdag
Å det er deres valgPress kan gjøres både her og der ja.
Nettopp derfor har vi bevisst lagt lista lavt og ikke brukt mye penger. For at det skal være ok, og klassen gleder seg og synes det er kjekt sånn. Vi vet det er andre i klassene med trangere økonomi enn oss og nettopp ved å legge lista lavt bidrar i alle fall ikke vi til press samtidig som ungene altså stortrives og vil gjenta år etter år.
Å det er deres valg
Jeg for min del legger mer i det selvom vi stort sett har hatt hjemmebursdag, for jeg har temabursdah.
Man velger forskjellig og jeg tenker det må være helt greit ,det viktigste er at man inkluderer
Nei det orker ikke jeg p bry meg om heller, får være opp til hver enkeltOrker ikke å bry meg hva andre gjør og hvordan de gjør det.
Vi kommer nok på et tidspunkt, med mindre vi flytter og ha det andre steder enn hjemme. Gikk helt greit med 10 4åringer ute, men inn blir det verre og skal hele klassen bes på skolen, har vi ikke plass. Og alle skal inkluderes, så da må vi muligens fikse det sånn etterhvert.
Jeg liker å ordne og fikse, samt å ha med mange detaljer og et tema etter guttungen sitt ønske. Betyr ikke at det blir så dyrt uansett, men det får være opp til oss uansett.
Det var digg altsåSkal ha første barnebursdag i desember og synes det virker sykt digg å ha det på et lekeland. Da har de noe å finne på, får alt servert og vi slipper å rydde opp.