Okei, ja den jeg reagerer på nå tydeligvis, men merket ingenting før igår å idag veldig masselykke til
![]()
Har grua meg så innmari til sprøytene, men dette gikk jo supert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei, ja den jeg reagerer på nå tydeligvis, men merket ingenting før igår å idag veldig masselykke til
![]()
JeiJa kan vell ikke holde igjenn nå![]()

Skjønner at det må være utrolig frustrerende alt sammen, og absolutt ikke etter planen nei... krysser alt vi har nå for at syklusen din smetter seg perfekt inn!

Der kan du se, sa jo det kom til å gå helt fintHar grua meg så innmari til sprøytene, men dette gikk jo supert![]()
Der kan du se, sa jo det kom til å gå helt fintTenk nå er du igang med stimulering, kanskje bare en uke til uttak [emoji173]
Tar du dei sjøl? Da går bedre enn ein trur. Eg syns ikkje da e vondt, eg e berre redd for sjølve spissen... låg på sofaen med di puta forran magen så eg ikkje såg når mannen stakk. Gjekk jo so greit sjøl om eg va litt svett av tankenHar grua meg så innmari til sprøytene, men dette gikk jo supert![]()
Jeg stakk selv jegTar du dei sjøl? Da går bedre enn ein trur. Eg syns ikkje da e vondt, eg e berre redd for sjølve spissen... låg på sofaen med di puta forran magen så eg ikkje såg når mannen stakk. Gjekk jo so greit sjøl om eg va litt svett av tanken![]()
Så braaa!! Godt jobba! Synes du skal være veldig fornøyd med deg selv [emoji1][emoji1360]Jeg stakk selv jegSatt på kjøkkenbenken (Sittebenk på kjøkkenet) og satte den selv. Med han som støtte ved siden av meg, han var klar til å gjøre det. Men jeg satte den selv jeg
Det gikk veldig greit. Og jeg har sprøyteangst! Veldig og.
Så braaa!! Godt jobba! Synes du skal være veldig fornøyd med deg selv [emoji1][emoji1360]
Så flink du eJeg stakk selv jegSatt på kjøkkenbenken (Sittebenk på kjøkkenet) og satte den selv. Med han som støtte ved siden av meg, han var klar til å gjøre det. Men jeg satte den selv jeg
Det gikk veldig greit. Og jeg har sprøyteangst! Veldig og.
Så flink du ee utrulig Ka ein greia når ein prøve ! Tok jo den med puregonpennen sjølv, men orgalutran ser meir ut som ei sprøya og der stoppa d for meg...
Gratulererog i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre
Vanlig cb ble superpositiv med en gang og cb digital slo til med "gravid 2-3".
Det store spørsmålet nå er: hvor mange er det som gjemmer seg der inne?
(bilde av digital ble tatt i lett sjokktilstand så det er så uskarpt at det kan ikke vises frem til offentligheten)
Gratulererog i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre
(bilde av digital ble tatt i lett sjokktilstand så det er så uskarpt at det kan ikke vises frem til offentligheten)
Jeg hadde uttak samme dag som deg og fikk gravid 1-2 på cb digital i går. Når hadde du innsett? Jeg har ikke test dag før til tirsdagen.og i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre
Åh så herligog i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre
Hurra, gratulerer!! [emoji1] Er på dag 11 idag jeg, men har bestemt meg for at jeg skal klare å vente til det er blodprøvetid på mandag. Samboeren var veldig bestemt på at han ikke ville vite om noe testing før så vi venter i spenning...og i dag er det endelig klinikkens offisielle testdag (dag 15/ 4+1). Må innrømme at jeg ikke klarte å holde meg lenger enn til dag 11 etter å ha kjent en del symptomer og tilbakevendende vonde eggstokker og vond mage av typen lett overstimulering sist helg. Testet positivt fra første test denne gangen. Slo til med både vanlig cb og cb digital i dag siden det først er i dag på testdag mannen vil ha noe med disse testene å gjøre
jeg satte inn to blastoer på dag 5, altså 4 september så samme som deg. Har aldri fått mer enn 1-2 på digital på det tidspunktet før jeg heller.Jeg hadde uttak samme dag som deg og fikk gravid 1-2 på cb digital i går. Når hadde du innsett? Jeg har ikke test dag før til tirsdagen.
Gratulerer
Er grusom den vente tiden med og kunne teste , jeg kjenner på den no selv![]()
Tusen takkÅh så herliggratulera så masse!!