[emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]Hei! Ja håper vi blir det! Det hadde vært fint å være i samme termin [emoji5][emoji4][emoji108]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji120][emoji120][emoji120][emoji120][emoji120]Hei! Ja håper vi blir det! Det hadde vært fint å være i samme termin [emoji5][emoji4][emoji108]
Fikk positiv digital i dag[emoji5]
Tror det er 18.9. Står 2 uker etter transfer. Regner med det er innsett.Så bra!! gratulerer. når er offisiell testedato?

Jeg har til og med en håndskrevet timelapp der det står... Menmen..Leste dagboka de og så hva som hadde skjedd, kjenner jeg blir skikkelig sint over at de klarer å behandle folk på den måten, det er rett og slett ikke greit. Å insinuerer at du ikke har forstått totalfrys, du vet jo godt hva det er og fikk jo satt opp time til sjekk før eventuell innsett så det er jo åpenbart ikke du som har misforstått men noen der som har rota. Jeg ville sendt en klage på denne hendelsen så de får seg en smekk i forhold til å måtte se på rutinene sine! Og at de ikke virker å forstå den bunnløse skuffelsen de utsetter deg for heller, det er helt utroligHåper virkelig du får sette igang med fryseforsøk om ikke så altfor lenge, her bør de faktisk få deg inn der det passer din syklus og ikke når det passer deres timebøker, sånn som de har rot det til. Tenker på deg og føler så inderlig med deg![]()
![]()
Leger innrømmer aldri feilSå utrolig dårlig behandling, og dårlig av dem som ikke innrømmet at de har rotet.
Man ønsker jo å føle at de har prøvd alt de kan for at man skal kunne sette inn, er jo ikke akkurat lette prosesser å gå igjennom.
Du bør jo absolutt kunne kreve å bli prioritert for raskt innsett med fryseforsøk da.
Håper du føler deg bedre [emoji171]
SpennandeDet blir innsett av to befruktede egg imorgen. Det blir muligens 2 på frys også. [emoji4]Gleder meg til å bli ruger igjen og håper det sitter en sikker spire denne gangen. [emoji5]
Ja kan vell ikke holde igjenn nåJeeeei
Kan jeg flytte deg nå?![]()
Er det vanlig å bli veldig kvalm under stimuleringen? I morgen er det til trømsø/UNN for å se at alt er klart til uttak![]()
Jeg har vært en del kvalm denne runden. Til og med kastet opp. Om det er vanlig eller ei vet jeg ikke. Hadde det ikke slike på første forsøk. Alt så bra ut på kontroll heldigvis [emoji4] Håper det gjør det for deg også [emoji173]️ Er helt jævlig å gå slik kvalm hele døgnet! [emoji30]
Fikk positiv digital i dag![]()
TakkHurra! Nå må det vel være lov å gratulere eller![]()
Ja nå får den bare holde seg der
Under en time til sprøyte tid
Dette blir spennende det.
Jeg har til og med en håndskrevet timelapp der det står... Menmen..
Det føles ikke noe bra å bli "anklaget" for å ikke ha forstått og kaste bort tiden deres. Det er ikke min feil at de har tull i systemet sitt, jeg har flere vitner som var der...
Jeg burde kanskje klaget. Men samtidig så har de all makt. Det er med på å gjøre denne situasjonen så tungt, drømmen om barn er så stor, jeg har drømt om barn siden jeg var et selv. Og gjengen på st Olavs er de som kan gjøre den virkelig. Uten dem, ingen barn. Det er en særdeles kjip situasjon å sitte i... Klart vi kan søke oss til et annet sted, men det er ikke aktuelt å stå i kø igjen. Jeg blir jo eldre for hver dag og, dette var aldeles ikke planen..
Det skumle nå er å se når syklusen starter igjen. Jeg har vanligvis en veldig nøyaktig 28-dagers syklus, så hvis den først komemr skeivt ut med en variant som fører til innsett lørdag eller søndag, så er løpet kjørt
Men vi får se![]()
Nei, første Gonal- FEggeløsningssprøyta?![]()
Nei, første Gonal- F![]()