Skravletråd for lag Bellona

Hadde helt glemt av challenge, så da var det bare å ta en tur ut. Travet opp og ned veien til jeg fikk 10 000 skritt, passet veldig fint inn med runde tall så det ble ekstra 20 min :D
Ble 6 stk, så det er vel det jeg legger meg på for resten av uka. Håper jeg får det til :)
Flink du er! Krysser fingrene for at du fikser det!:D

Å ikke sprekke på snop på søndag øker sjansen for bonus betraktelig for min del. Det er lettere å holde seg unna midt i uka av en eller annen grunn. Er det slik for dere også?
Oh yes! I uka er det stort sett ikke noe problem:) det verste er hvis jeg er borte og det blir servert:p

Veldig fint å komme ut litt etter barns leggetid :)
Her vi bor, i tett suburbia har alle barn i husene rundt her, og de fleste er på min alder +/- Så etter leggetid er det gjerne flere som vil ut å gå eller løpe. Vi har en FB-gruppe hvor vi bare melder oss på, og alltid noen som vil være med :)
Innmari kjekt!
Det er gull da! Også så mye lettere å komme seg ut hvis man er flere:) Jeg synes det er pyton og gå alene:bag:

Har sendt mail, så får vi se:banghead:

Flaks da:)
Her er det og et slit med soving på dagtid. Sovner i vogna eller senga, men alt for kort og lite. Kjekt med skritt da;) Her våknes det hvis vogna blir stille også så det er bare å gå når man først er ute! :p

‘Godt’ å høre at ikke bare vi har en som må holdes i gang for å få sove :p

Det er gull da! Også så mye lettere å komme seg ut hvis man er flere:) Jeg synes det er pyton og gå alene:bag:

Nettopp! Lettere når man blir dratt litt i :)
Men innimellom liker jeg godt å gå på egenhånd. Særlig i skogen. Bare få ro og trekke pusten alene. Blitt mindre av det etter at vesla kom til verden :p

Tannlegen neste. Det er jo faktisk veldig synd på meg, spørs på godisfri i dag. Jeg er nemlig superflink til å finne på unnskyldninger for å tillate meg noe godt :oops:

Da har jeg klart 2 dager uten godis. Gikk på vekta i dag, opp 700 gram siden fredag, så jeg er godt i rute til neste veiing. Sliter med søtsug og dårlig humør. Eldste er hjemme med sykdom, og mannen jobber natt. Så jeg har ungene alene for det meste, og også huset. Og jeg blir grinete av at det står flyttelass over alt! Som jeg ikke får gjort noe med. Jeg trenger hjelp, men det får jeg ikke! Heldigvis er mannen snart ferdig med nattarbeid da :)

Forslag til middag? Alt jeg kommer på høres kjedelig og kjipt ut.

Jeg er en idiot! Veide meg nettopp, hvorfor gjorde jeg det? Nå er jeg bare motløs, enda jeg vet at det er tåpelig å veie på kvelden etter mat. Lærer aldri :rolleyes:

Der gikk bonusen for mosjon:facepalm: har vært på farten i hele dag, og vi bor midt i skogen, så å gå tur etter mørkets frembrudd er ikke aktuelt!:(

Fant du på boe godt til middag da Sylvanas?
Jeg kan ikke veie meg hver dag en gang jeg, svinger så himla mye:bag:

Der gikk bonusen for mosjon:facepalm: har vært på farten i hele dag, og vi bor midt i skogen, så å gå tur etter mørkets frembrudd er ikke aktuelt!:(

Fant du på boe godt til middag da Sylvanas?
Jeg kan ikke veie meg hver dag en gang jeg, svinger så himla mye:bag:

Det er ikke for sent for bonus vel? Jeg klarte den på de to første dagene, er jo bare 180 minutter i løpet av uken :)

Haha, da har vel jeg det nesten alt og:p tenkte det fortsatt var 40 min om dagen! Takk for at du minna meg på det:) ny giv i morra:D
Liker bedre når det er en pott enn et dagsmål, for da kan man ta en hviledag (slik jeg har gjort i dag) :D

Back
Topp