Jubeltråd

Første tann er på vei ut :joyful: Kjenner en sylskarp liten tagg som tygger på meg inni der :shy:

Her også :) hadde et håp om at hun skulle være like treg som søstra...
 
Jubler for at vi har kommet oss til Geilo på ferie på vei til østlandet. Småen sov fra Voss hele veien og sov hele natten i bilstolen sin [emoji7] ankom 0045 i natt. Våknet 0600 da. Men det får så være [emoji28]
 
E.A tok sitt første utendørsbad i storebror sitt basseng i går - stor stas helt til storebror ble litt vel voldsom [emoji85][emoji23] Elsker været både store og små og er ute hele dagene - E.A i «lekegrinda» si i skyggen og mamsen i sola [emoji295]️[emoji41]
 
Vet ikke om jeg skal le eller grine lenger. Ble panikkanfall når jeg først fant ut av det. Jeg er gravid igjen [emoji17] og jeg og bf er mye av og på.

Når jeg kjørte hjem fra senteret så hylgråt jeg og tenkte 'hva om jeg ikke blir like glad i nye baby som den jeg har nå' [emoji17] er mest sannsynlig bf som får omsorgsrett for baby vi har fra før siden det er han som har tatt seg av baby fra fødselen av mens jeg var innlagt.

Men hva kommer til å skje videre? Vil BV være automatisk oppkoblet til neste fødsel? Vil de stå utenfor fødselen til baby er født og starte ny undersøkelse?
 
Vet ikke om jeg skal le eller grine lenger. Ble panikkanfall når jeg først fant ut av det. Jeg er gravid igjen [emoji17] og jeg og bf er mye av og på.

Når jeg kjørte hjem fra senteret så hylgråt jeg og tenkte 'hva om jeg ikke blir like glad i nye baby som den jeg har nå' [emoji17] er mest sannsynlig bf som får omsorgsrett for baby vi har fra før siden det er han som har tatt seg av baby fra fødselen av mens jeg var innlagt.

Men hva kommer til å skje videre? Vil BV være automatisk oppkoblet til neste fødsel? Vil de stå utenfor fødselen til baby er født og starte ny undersøkelse?

Oi! Gratulerer så mye, selv om jeg skjønner at timingen kanskje ikke er tipp topp. Hvor langt er du på vei? Og hvordan tar han dette? Får du noe ekstra oppfølging nå, med tanke på hvordan det gikk sist? [emoji173]
 
Oi! Gratulerer så mye, selv om jeg skjønner at timingen kanskje ikke er tipp topp. Hvor langt er du på vei? Og hvordan tar han dette? Får du noe ekstra oppfølging nå, med tanke på hvordan det gikk sist? [emoji173]
Jeg er fem uker på vei. Jeg har ikke sagt det til bf enda. Han reiste med baby til Mallorca uten meg i dag med familien hans. Kommer hvert fall ikke til å si det før han er hjemme igjen. Joda det får jeg nok sikkert. Skal ringe psykiateren min på mandag.
 
Vet ikke om jeg skal le eller grine lenger. Ble panikkanfall når jeg først fant ut av det. Jeg er gravid igjen [emoji17] og jeg og bf er mye av og på.

Når jeg kjørte hjem fra senteret så hylgråt jeg og tenkte 'hva om jeg ikke blir like glad i nye baby som den jeg har nå' [emoji17] er mest sannsynlig bf som får omsorgsrett for baby vi har fra før siden det er han som har tatt seg av baby fra fødselen av mens jeg var innlagt.

Men hva kommer til å skje videre? Vil BV være automatisk oppkoblet til neste fødsel? Vil de stå utenfor fødselen til baby er født og starte ny undersøkelse?

Gratulerer [emoji173]️
Har du funnet ut hva du vil gjøre? Og har du snakket med barnefar? :)
 
Gratulerer [emoji173]️
Har du funnet ut hva du vil gjøre? Og har du snakket med barnefar? :)
Jeg kommer til å ta vare på [emoji173]️ vil ikke angre senere om jeg sliter med å bli gravid igjen. Jeg nærmer Meg 30 så vet aldri [emoji57] ja bf det. Men det ender sannsynligvis med brudd. Orker ikke leve slik som dette lenger og vente på neste krangel [emoji21]
 
Er glad i jula, ikke selve juleaften, men selve stemningen og nedtelltingen ned mot jul.... så.... jubler for at det er rundt 12 uker til desember :D
 
Tann nr 6 er ute! :D
 
Er glad i jula, ikke selve juleaften, men selve stemningen og nedtelltingen ned mot jul.... så.... jubler for at det er rundt 12 uker til desember :D
Nei pliis a? Jeg har altdor mye som skal skje før jul til å kunne ha noen nedtelling :p masteroppgaven min må stort sett være ferdig da, og jeg skal ha en eksamen i desember... jo da jeg gleder meg til jul, men det kommer til å gå litt for fort :p
 
Er glad i jula, ikke selve juleaften, men selve stemningen og nedtelltingen ned mot jul.... så.... jubler for at det er rundt 12 uker til desember :D
Å gud, når du sier det sånn så høres det veldig lite ut. [emoji33] Er glad i jul jeg og, altså, men synes det er litt for tidlig å tenke på det ennå. [emoji23]
 
Back
Topp