• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oss testetøser imellom

Oy blir vel ikke met positiv en dette! Glow mente den i går kveld også var positiv. Så egge slipper i dag/kveld muligens ??
IMG_8120.JPG

Hei, trenger tydehjelp! Dette er en demontert clearblue digital med uke. Hva tenker dere? Den er tatt på ettermiddagsurin og ikm i går/idag.Vis vedlegget 273647

Kvinner flest vil normalt få to streker på digitale tester uansett om de er gravide eller ikke, takket være at LH alltid finnes i en viss mengde. Et menneskes øye er ikke i stand til å måle fargestyrken i teststreken, man er dermed ikke i stand til å kunne si noe verken den ene eller andre veien bare ved å se på strekene med det blotte øye. Når testen sier "Ikke gravid", så betyr det "ikke gravid" fram til det motsatte blir bevist med et "Gravid".
Her skal vel være noen bilder med forskjell på positiv og negativ: http://www.twoweekwait.com/community/viewtopic.php?t=170323

Håper på positiv om noen dager da - lykke til! :)

E2F2C3F5-12C1-48E3-94BA-F191A7500429.jpeg
Hjelp! :arghh: Jeg har ikke brukt strimmeltest tidligere, har hatt en menstruasjon etter SA i uke 9, og TROR jeg er på CD7 idag (men har hatt blødninger i 5 uker, så hvem vet..)
Jeg vet at testene ikke er positive - men betyr det at el mest sannsynlig er på plass i løpet av noen dager?
Etter vanlig syklus er ikke el før CD14.. og jeg har ikke el-slim etc som jeg vanligvis har 3-4 dager før el..
noen med nyttige erfaringer? Innspill? :bored:

Vis vedlegget 273741 Hjelp! :arghh: Jeg har ikke brukt strimmeltest tidligere, har hatt en menstruasjon etter SA i uke 9, og TROR jeg er på CD7 idag (men har hatt blødninger i 5 uker, så hvem vet..)
Jeg vet at testene ikke er positive - men betyr det at el mest sannsynlig er på plass i løpet av noen dager?
Etter vanlig syklus er ikke el før CD14.. og jeg har ikke el-slim etc som jeg vanligvis har 3-4 dager før el..
Den stiger jo, jeg ville bare fortsette å ta en hver dag. Jeg kan få nesten positiv test på cd 7/8/9, men så blir den svakere igjen for så å bli positiv til "normal " tid.

Den stiger jo, jeg ville bare fortsette å ta en hver dag. Jeg kan få nesten positiv test på cd 7/8/9, men så blir den svakere igjen for så å bli positiv til "normal " tid.
Aha! Takk!! :happy:
Da skal jeg heller ikke frike ut dersom testene blir litt svakere uten å ha blitt tydelig positive :hilarious:

Har tatt ny test i dag, men burde ikke strekene vært tydligere da IKM var senest i går? Tidligere har jeg fått krystallklare tester dagen etter IKM.
Image1536214754.548829.jpg
Image1536214761.749945.jpg

Ja, her kommer jeg med dagens drittest! [emoji30] 8 dpo...

Demonterte den og lette desperat etter antydning til strek. Føler meg helt gal. Kroppen sier en ting, men testen noe helt annet. I går stakk det sånn i puppene at jeg ikke fikk sove og brystvortene er så følsomme at de er vonde å eksponere. Eneste gangene jeg har det sånn er når jeg er gravid.

Noen som ser noe? [emoji56]

Vis vedlegget 273750Vis vedlegget 273751

Vis vedlegget 273741 Hjelp! :arghh: Jeg har ikke brukt strimmeltest tidligere, har hatt en menstruasjon etter SA i uke 9, og TROR jeg er på CD7 idag (men har hatt blødninger i 5 uker, så hvem vet..)
Tror den er rett rundt hjørne :)

Ja, her kommer jeg med dagens drittest! [emoji30] 8 dpo...

Demonterte den og lette desperat etter antydning til strek. Føler meg helt gal. Kroppen sier en ting, men testen noe helt annet. I går stakk det sånn i puppene at jeg ikke fikk sove og brystvortene er så følsomme at de er vonde å eksponere. Eneste gangene jeg har det sånn er når jeg er gravid.

Noen som ser noe? [emoji56]

Vis vedlegget 273750Vis vedlegget 273751
Ser ikkje noko :(

Oh joy[emoji849] nok en defekt rfsu test. Bare for å vise dere, denne er ikke positiv, men defekt. Klar rosa farge også. Har funnet ut at for at disse skal være troverdige og positive så må teststreken være nøyaktig like bred som kontrollstreken. De siste pakkene jeg har kjøpt har vært blenda hvite, så bare Max uheldig med denne[emoji106]
IMG_5200.JPG

Oh joy[emoji849] nok en defekt rfsu test. Bare for å vise dere, denne er ikke positiv, men defekt. Klar rosa farge også. Har funnet ut at for at disse skal være troverdige og positive så må teststreken være nøyaktig like bred som kontrollstreken. De siste pakkene jeg har kjøpt har vært blenda hvite, så bare Max uheldig med denne[emoji106]
Vis vedlegget 273770

Så dumt. Denne hadde jeg tenkt var positiv hvis jeg hadde fått en slik :rolleyes:

Jeg var fått den berømte skyggen på clearblue early :( Såvidt jeg fikk den på bilde. Vet ikke om dere ser den en gang :hilarious:
7 dpo og egentlig bare teit av meg å ta den :rolleyes: Men dere vet denne testetrangen :hilarious:
IMG_20180906_2.png
IMG_20180906_1.png

Vis vedlegget 273770

Oi! Hva tenker du om min? Ville også tenkt positiv hadde jeg fått den der altså, ikke klar over[emoji15]
IMG_2832.JPG

Back
Topp