Jeg mener jeg leste her inne at det ikke utgjorde store forskjellen, men vet ikke.Når man innser at man har testet med 25mlu testene og ikke 10mlu [emoji23] har det egentlig noe særlig betydning?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg mener jeg leste her inne at det ikke utgjorde store forskjellen, men vet ikke.Når man innser at man har testet med 25mlu testene og ikke 10mlu [emoji23] har det egentlig noe særlig betydning?
Hei, trenger tydehjelp! Dette er en demontert clearblue digital med uke. Hva tenker dere? Den er tatt på ettermiddagsurin og ikm i går/idag.Vis vedlegget 273647
Jeg har ikke brukt strimmeltest tidligere, har hatt en menstruasjon etter SA i uke 9, og TROR jeg er på CD7 idag (men har hatt blødninger i 5 uker, så hvem vet..) 
Den stiger jo, jeg ville bare fortsette å ta en hver dag. Jeg kan få nesten positiv test på cd 7/8/9, men så blir den svakere igjen for så å bli positiv til "normal " tid.Vis vedlegget 273741 Hjelp!Jeg har ikke brukt strimmeltest tidligere, har hatt en menstruasjon etter SA i uke 9, og TROR jeg er på CD7 idag (men har hatt blødninger i 5 uker, så hvem vet..)
Jeg vet at testene ikke er positive - men betyr det at el mest sannsynlig er på plass i løpet av noen dager?
Etter vanlig syklus er ikke el før CD14.. og jeg har ikke el-slim etc som jeg vanligvis har 3-4 dager før el..
noen med nyttige erfaringer? Innspill?![]()
Aha! Takk!!Den stiger jo, jeg ville bare fortsette å ta en hver dag. Jeg kan få nesten positiv test på cd 7/8/9, men så blir den svakere igjen for så å bli positiv til "normal " tid.

Wow BABY

Tror den er rett rundt hjørneVis vedlegget 273741 Hjelp!Jeg har ikke brukt strimmeltest tidligere, har hatt en menstruasjon etter SA i uke 9, og TROR jeg er på CD7 idag (men har hatt blødninger i 5 uker, så hvem vet..)
Jeg vet at testene ikke er positive - men betyr det at el mest sannsynlig er på plass i løpet av noen dager?
Etter vanlig syklus er ikke el før CD14.. og jeg har ikke el-slim etc som jeg vanligvis har 3-4 dager før el..
noen med nyttige erfaringer? Innspill?![]()
Ser ikkje nokoJa, her kommer jeg med dagens drittest! [emoji30] 8 dpo...
Demonterte den og lette desperat etter antydning til strek. Føler meg helt gal. Kroppen sier en ting, men testen noe helt annet. I går stakk det sånn i puppene at jeg ikke fikk sove og brystvortene er så følsomme at de er vonde å eksponere. Eneste gangene jeg har det sånn er når jeg er gravid.
Noen som ser noe? [emoji56]
Vis vedlegget 273750Vis vedlegget 273751
Oh joy[emoji849] nok en defekt rfsu test. Bare for å vise dere, denne er ikke positiv, men defekt. Klar rosa farge også. Har funnet ut at for at disse skal være troverdige og positive så må teststreken være nøyaktig like bred som kontrollstreken. De siste pakkene jeg har kjøpt har vært blenda hvite, så bare Max uheldig med denne[emoji106]
Vis vedlegget 273770
Oh joy[emoji849] nok en defekt rfsu test. Bare for å vise dere, denne er ikke positiv, men defekt. Klar rosa farge også. Har funnet ut at for at disse skal være troverdige og positive så må teststreken være nøyaktig like bred som kontrollstreken. De siste pakkene jeg har kjøpt har vært blenda hvite, så bare Max uheldig med denne[emoji106]
Vis vedlegget 273770
Oi! Hva tenker du om min? Ville også tenkt positiv hadde jeg fått den der altså, ikke klar over[emoji15] Vis vedlegget 273784