Ser strek![]()
Denne er definitivt positiv[emoji7]

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser strek![]()

Gratulerer så mye hvor mange dpo er du med 1-2 på clearblue?[emoji7][emoji7][emoji24][emoji24][emoji173]![]()
Glemte å quote deg. Jeg er 12dpoGratulerer så mye hvor mange dpo er du med 1-2 på clearblue?
9/10 dpo tatt i går, hva tror dere??
Vet ikke hvilken tråd jeg skal spørre, så jeg spørr dere på denne tråden
Skulle sjekke tappen og da var det litt blod ikke vanlig mens, men spotting. Det var veldig lite som var på papiret. sånn lyse rød eller nærmere rosa. vet ikke hvilken det er mest men det er vertfall ikke mensblødning
Kan det være festeblødning ?
For skal ikke ha mens før om ca. 6 - 8 dager.
Lag en egen tråd om slike ting er mitt råd. Ellers blir slike tråder som denne ment til tester uoversiktlige og de som ønsker svar på tester kan bli hoppet litt over å ikke få svar på sittKan foresten være unge slimhinner bare som gjør at du fikk litt blod når du sjekket der.
Nå får jeg jo ikke slettet innlegget da![]()
Hei, trenger tydehjelp! Dette er en demontert clearblue digital med uke. Hva tenker dere? Den er tatt på ettermiddagsurin og ikm i går/idag.Vis vedlegget 273647
Hva sa displayet? Jeg fikk ikke gravid på min og demonterte mest på gøy, for å se hvordan den så ut inni. (Sett flere som har gjort det) Der var de to teststrimlene rimelig like og svake, kan legge v bilde. Må bli sterkere utslag enn det jeg hadde før at testen slår ut på 1-2. Man må uansett se på hva testen sier, nytter lite å tyde strekene inni[emoji4][emoji4] da kan man fort bli lurt. Vis vedlegget 273651
Hva sa displayet? Jeg fikk ikke gravid på min og demonterte mest på gøy, for å se hvordan den så ut inni. (Sett flere som har gjort det) Der var de to teststrimlene rimelig like og svake, kan legge v bilde. Må bli sterkere utslag enn det jeg hadde før at testen slår ut på 1-2. Man må uansett se på hva testen sier, nytter lite å tyde strekene inni[emoji4][emoji4] da kan man fort bli lurt. Vis vedlegget 273651
Hva sa testen din?
CD 10-14