• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Oss testetøser imellom

9/10 dpo tatt i går, hva tror dere??

Vedlegg

• Screenshot_20180905-091855.jpg
    Screenshot_20180905-091855.jpg
    982,1 KB · Visninger: 159
Vet ikke hvilken tråd jeg skal spørre, så jeg spørr dere på denne tråden :hilarious:

Skulle sjekke tappen og da var det litt blod ikke vanlig mens, men spotting. Det var veldig lite som var på papiret. sånn lyse rød eller nærmere rosa. vet ikke hvilken det er mest men det er vertfall ikke mensblødning

Kan det være festeblødning ?:rolleyes:
For skal ikke ha mens før om ca. 6 - 8 dager.

Lag en egen tråd om slike ting er mitt råd. Ellers blir slike tråder som denne ment til tester uoversiktlige og de som ønsker svar på tester kan bli hoppet litt over å ikke få svar på sitt:) Kan foresten være unge slimhinner bare som gjør at du fikk litt blod når du sjekket der.

Lag en egen tråd om slike ting er mitt råd. Ellers blir slike tråder som denne ment til tester uoversiktlige og de som ønsker svar på tester kan bli hoppet litt over å ikke få svar på sitt:) Kan foresten være unge slimhinner bare som gjør at du fikk litt blod når du sjekket der.

Nå får jeg jo ikke slettet innlegget da o_O

Hei, trenger tydehjelp! Dette er en demontert clearblue digital med uke. Hva tenker dere? Den er tatt på ettermiddagsurin og ikm i går/idag.
IMG_3667.JPG

Hei, trenger tydehjelp! Dette er en demontert clearblue digital med uke. Hva tenker dere? Den er tatt på ettermiddagsurin og ikm i går/idag.Vis vedlegget 273647

Hva sa displayet? Jeg fikk ikke gravid på min og demonterte mest på gøy, for å se hvordan den så ut inni. (Sett flere som har gjort det) Der var de to teststrimlene rimelig like og svake, kan legge v bilde. Må bli sterkere utslag enn det jeg hadde før at testen slår ut på 1-2. Man må uansett se på hva testen sier, nytter lite å tyde strekene inni[emoji4][emoji4] da kan man fort bli lurt.
IMG_2855.JPG

Hva sa displayet? Jeg fikk ikke gravid på min og demonterte mest på gøy, for å se hvordan den så ut inni. (Sett flere som har gjort det) Der var de to teststrimlene rimelig like og svake, kan legge v bilde. Må bli sterkere utslag enn det jeg hadde før at testen slår ut på 1-2. Man må uansett se på hva testen sier, nytter lite å tyde strekene inni[emoji4][emoji4] da kan man fort bli lurt. Vis vedlegget 273651

Testen sa ikke gravid, etter ganske lang betenkningstid. Men ble så skuffet så jeg måtte bare åpne den å forsøke å tyde!

Hva sa displayet? Jeg fikk ikke gravid på min og demonterte mest på gøy, for å se hvordan den så ut inni. (Sett flere som har gjort det) Der var de to teststrimlene rimelig like og svake, kan legge v bilde. Må bli sterkere utslag enn det jeg hadde før at testen slår ut på 1-2. Man må uansett se på hva testen sier, nytter lite å tyde strekene inni[emoji4][emoji4] da kan man fort bli lurt. Vis vedlegget 273651

Hva sa testen din?

Når man innser at man har testet med 25mlu testene og ikke 10mlu [emoji23] har det egentlig noe særlig betydning?

Back
Topp