❤️ August 2018 ❤️

Grattis!! Blir ikke tydeligere enn det der[emoji1319] Bare å nyte det og kose seg med spira i magen[emoji846]
Tusen takk! :D Det skal jeg virkelig gjøre!
Gratulerer så mye :) ingen tvil nå [emoji4] Hvilken dag er du på ? [emoji4]
Tusen takk:happy: Er 14 dpo i dag, tok blodprøver på sykehuset i sta og venter telefon om et par timer:)

Hurra! Ingen tvil her! :) :)
Måtte ta en test til selv i dag, det er jo så tilfredsstillende når trekken blir sterkere ;)
(og veldig skummelt og nervepirrende på samme tid, i tilfelle den skulle være svakere)
Hele denne prosessen er tidenes Berg og dalbane:hilarious: Nå som den virkelig er positiv kommer det bare en million andre bekymringer:p

Tusen takk! :D Det skal jeg virkelig gjøre!

Hele denne prosessen er tidenes Berg og dalbane:hilarious: Nå som den virkelig er positiv kommer det bare en million andre bekymringer:p

Gratulerer med fin test!

Det er en intens berg og dalbane ja! Nå er du hvertfall et gigantisk skritt nærmere mål, så må du bare nyte berg og dalbane turen så godt du kan. :D

Fikk du telefon i dag? Tok også blodprøve i dag tidlig men de ringte ikke som de pleier[emoji846] Ikke så spennende for min del da, men regner med du er litt utålmodig[emoji6]

Fikk du telefon i dag? Tok også blodprøve i dag tidlig men de ringte ikke som de pleier[emoji846] Ikke så spennende for min del da, men regner med du er litt utålmodig[emoji6]
Ja, de ringte før klokka ble 14, HCG på 91:)
Når tok du prøven? Om det var før 9.30 ringer de mellom 13.30 og 15.00, men tar du etter 9.30 så ringer de dagen etter:)

Ja, de ringte før klokka ble 14, HCG på 91:)
Når tok du prøven? Om det var før 9.30 ringer de mellom 13.30 og 15.00, men tar du etter 9.30 så ringer de dagen etter:)

Var ferdig 09:15 så da skulle de nok egentlig ringt. Mulig de droppet det iom at jeg snakket med de på fredag etter negativ hjemmetest og fikk plan for nytt forsøk allerede da. Blodprøven var bare en formalitet. Bra de prioriterer sånn[emoji846][emoji1305]

Var ferdig 09:15 så da skulle de nok egentlig ringt. Mulig de droppet det iom at jeg snakket med de på fredag etter negativ hjemmetest og fikk plan for nytt forsøk allerede da. Blodprøven var bare en formalitet. Bra de prioriterer sånn[emoji846][emoji1305]
Det er mye mulig, jeg vet ikke hvordan de setter opp listene sine:p men da får du helt sikkert en telefon om ikke så alt for lenge:)

Negativ test i dag. Blir fersk forsøk i november håper eg.

Æsj, så leit og kjedelig. :( Håper du får ferskforsøk raskt og gullegg på plass i livmoren da. :Heartred

IMG_1365.jpg

Er på RD 7 i dag så er jo tidlig, har ikke testdato før 12/9.. Noen andre som skimter en strek ? [emoji4]

Last edited:
Ja, det var den :pmen den var ikke så veldig sterk akkurat.. Ble mye tydeligere etter et par dager :)

Okei [emoji4] Håper min stiger også og at det ikke bare er en skygge, har ikke fått det før i allefall så lov å håpe :) Skal teste igjen i morgen tidlig, den i dag ble jo tatt nå i kveld.

Last edited:
Jeg har ikke troa lenger. Hcg har økt fra 4100 til 17400 fra fredag til mandag, men blødningene mine har økt i dag. Masse friskt blod.

Back
Topp