❤️ August 2018 ❤️

Dere andre som har hatt fryseforsøk med innsett av blasto, hvor mange dager etterpå har dere fått testdag ? Jeg satt inn for en uke siden i morgen (27/8), men har ikke testdag før 12.09. Er det vanlig med 16 dager ? [emoji4] Det virker så fryktelig lenge til [emoji85]

Dere andre som har hatt fryseforsøk med innsett av blasto, hvor mange dager etterpå har dere fått testdag ? Jeg satt inn for en uke siden i morgen (27/8), men har ikke testdag før 12.09. Er det vanlig med 16 dager ?
emoji4.png
Det virker så fryktelig lenge til
emoji85.png

Klinikkene har helt ulik praksis på dette. :rolleyes: Jeg fikk egentlig testdag 12 dager etter innsett av todagers fryse-embryo på Riksen. :) Altså 14 dpo. (Det ble forskjøvet en dag ekstra da innsett ble bestemt pga. 14 dpo tilslutt landet på en søndag og de skal ha blodprøve på testdag).

Dere andre som har hatt fryseforsøk med innsett av blasto, hvor mange dager etterpå har dere fått testdag ? Jeg satt inn for en uke siden i morgen (27/8), men har ikke testdag før 12.09. Er det vanlig med 16 dager ? [emoji4] Det virker så fryktelig lenge til [emoji85]

10 dager etterpå, da jeg var 15 dpo (hvis jeg teller riktig).

Jeg hadde testdato 14 dager etter innsett av blasto. Men testa etter 6 dager... :)

Er på St. Olav og der kjører de 14 dager etter innsett uansett. Jeg satte inn 6 dagers blasto, så testdato kumme jo egentlig vært tidligere.
Testet positivt på RD 6 :)

Er på St. Olav og der kjører de 14 dager etter innsett uansett. Jeg satte inn 6 dagers blasto, så testdato kumme jo egentlig vært tidligere.
Testet positivt på RD 6 :)

Åja, såpass tidlig [emoji4] jeg er vel på RD 7 i dag [emoji4] var din tydelig positiv da ?

Pga blødningene mine får jeg målt hcg-stigningen. Målte på fredag og i dag. På fredag (5+1) var nivået på 4166 - samme dag fikk jeg "bare" 2-3 uker på digitaltest, så det var jo oppløftende at hcg-nivået faktisk er høyt nok til at det burde gi utslag på 3+. Får vite stigningen i morgen, håper jeg får et tydelig svar og ikke en hcg-stigning som er i grenseland og bare gir mer tvil. :P

Pga blødningene mine får jeg målt hcg-stigningen. Målte på fredag og i dag. På fredag (5+1) var nivået på 4166 - samme dag fikk jeg "bare" 2-3 uker på digitaltest, så det var jo oppløftende at hcg-nivået faktisk er høyt nok til at det burde gi utslag på 3+. Får vite stigningen i morgen, håper jeg får et tydelig svar og ikke en hcg-stigning som er i grenseland og bare gir mer tvil. :p

Det var et flott tall hvert fall. :) Håper du har flott stigning. :Heartred

Back
Topp