De der ser til og med jeg! Så gøy! Gratulerer!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De der ser til og med jeg! Så gøy! Gratulerer!
Tusen takk!!De der ser til og med jeg! Så gøy! Gratulerer!![]()
Litt uvirkelig dette herSå bra! Det håper virkelig jeg også! Får mer svar i morgen ettermiddagJeg ser!Håper det er en terminspire.
![]()

Tusen takk!Ser tydelig strek !Gratulerer [emoji4]

Dere andre som har hatt fryseforsøk med innsett av blasto, hvor mange dager etterpå har dere fått testdag ? Jeg satt inn for en uke siden i morgen (27/8), men har ikke testdag før 12.09. Er det vanlig med 16 dager ?Det virker så fryktelig lenge til![]()
![]()
Dere andre som har hatt fryseforsøk med innsett av blasto, hvor mange dager etterpå har dere fått testdag ? Jeg satt inn for en uke siden i morgen (27/8), men har ikke testdag før 12.09. Er det vanlig med 16 dager ? [emoji4] Det virker så fryktelig lenge til [emoji85]
Dere andre som har hatt fryseforsøk med innsett av blasto, hvor mange dager etterpå har dere fått testdag ? Jeg satt inn for en uke siden i morgen (27/8), men har ikke testdag før 12.09. Er det vanlig med 16 dager ? [emoji4] Det virker så fryktelig lenge til [emoji85]
Er på St. Olav og der kjører de 14 dager etter innsett uansett. Jeg satte inn 6 dagers blasto, så testdato kumme jo egentlig vært tidligere.Dere andre som har hatt fryseforsøk med innsett av blasto, hvor mange dager etterpå har dere fått testdag ? Jeg satt inn for en uke siden i morgen (27/8), men har ikke testdag før 12.09. Er det vanlig med 16 dager ? [emoji4] Det virker så fryktelig lenge til [emoji85]
Jeg hadde testdato 14 dager etter innsett av blasto. Men testa etter 6 dager...![]()
Er på St. Olav og der kjører de 14 dager etter innsett uansett. Jeg satte inn 6 dagers blasto, så testdato kumme jo egentlig vært tidligere.
Testet positivt på RD 6![]()
Hurra! Ingen tvil her!
Den var ikke sterk, men helt klart positivÅja, såpass tidlig [emoji4] jeg er vel på RD 7 i dag [emoji4] var din tydelig positiv da ?
Pga blødningene mine får jeg målt hcg-stigningen. Målte på fredag og i dag. På fredag (5+1) var nivået på 4166 - samme dag fikk jeg "bare" 2-3 uker på digitaltest, så det var jo oppløftende at hcg-nivået faktisk er høyt nok til at det burde gi utslag på 3+. Får vite stigningen i morgen, håper jeg får et tydelig svar og ikke en hcg-stigning som er i grenseland og bare gir mer tvil.![]()