Vi som temper

Ikke noe håp igjen her denne pp.
Screenshot_20180819-215059_FF%20Mobile.jpg

Dere som har tempet en stund - jeg har et spm angående eggløsningsdipp. De av dere som har opplevd det, er det slik at dere har det hver mnd? Eller er det sånn som kan komme innimellom?
Jeg er bare på andre mnd med temping, så litt utålmodig på å se et tydelig mønster :hilarious:
Men ser ut til at jeg har el-dipp idag, hadde det også forrige mnd jeg testet..

Dere som har tempet en stund - jeg har et spm angående eggløsningsdipp. De av dere som har opplevd det, er det slik at dere har det hver mnd? Eller er det sånn som kan komme innimellom?
Jeg er bare på andre mnd med temping, så litt utålmodig på å se et tydelig mønster :hilarious:
Men ser ut til at jeg har el-dipp idag, hadde det også forrige mnd jeg testet..

Jeg hadde det denne måneden - og jeg hadde da en kjemisk, så det var sikkert riktig sånn sett. Det var min første mnd med temping.

Tempen min hadde sunket betraktelig i dag (fikk ikke målt i helgen), så det underbygger jo SA/kjemisk, som jeg jo trodde ut i fra mengden blod som kom dagen etter IKM. 36,51 på fredag og 36,17 i dag.

Da er jeg i gang med ny PP, med andre ord.

Tempen min hadde sunket betraktelig i dag (fikk ikke målt i helgen), så det underbygger jo SA/kjemisk, som jeg jo trodde ut i fra mengden blod som kom dagen etter IKM. 36,51 på fredag og 36,17 i dag.

Da er jeg i gang med ny PP, med andre ord.
Min steg idag til 36.78 møt 36.57 i går. så jeg skjønner ingenting, tr skulle ha vært her senest idag

Jeg hadde det denne måneden - og jeg hadde da en kjemisk, så det var sikkert riktig sånn sett. Det var min første mnd med temping.
Mener du festedipp?
El-dipp får man ved eggløsning, så det er jo uavhengig av en evt graviditet eller egg som ikke fester seg godt nok :)

Mener du festedipp?
El-dipp får man ved eggløsning, så det er jo uavhengig av en evt graviditet eller egg som ikke fester seg godt nok :)

Sorry, leste litt fort.
Jeg begynte å teste bare tre dager før EL, så jeg fikk ikke fanget noen dip, men tempen var betydelig lavere før EL enn etter:
IMG_2339.jpg

Skjønner ingenting av den PP her jeg... positiv El-test 16.08 (cd14), men ser jo ikke akkurat ut som kroppen har sluppet et egg.. Er i følge EL-testen 5 dpo idag

IMG_5992.JPG

Jeg hadde all time low på tempen i dag - 36,01 er det laveste jeg har hatt siden jeg begynte å måle. Understreker vel bare TR det da... [emoji28]

Det skjer jo, dessverre, at kroppen ikke slipper egg noen måneder :(

Ja jeg vet, håper bare ikke det er tilfellet [emoji30] Må nemlig ha prøvestopp etter evt. Neste PP, så hadde passet veldig dårlig at kroppen tuller nå..

Back
Topp