Skravletråd for lag Bellona

Kihera

Forelsket i forumet
Dere må velge en lagleder og fortelle meg hvem det er :)

Vil også minne på hvis ingen tar på seg ansvaret som lagleder så er laget ute av krigen. fristen er innen første uke, altså ikke første innveiing (nå 24.aug) men når lagleder skal sende inn første vekt for gruppa (31.aug)

Bellona

wendyailin
aninewe
Bomchicka
Sylvanas
Mrs.H
Venessiela
Rimfrosi92
Avocado
LeneSvima
KTME
Batuuli
(11)
 
Last edited:
Jeg er klar for krig jeg nå [emoji108] pangstart med bryllupsfest til helga da... Håper jeg ikke ryker ut første uka [emoji23]
 
Jeg er også klar for krig! Dette blir bra[emoji4] passet helt perfekt at det kom en ny treningstights i posten i dag. Mye motivasjon i nytt treningstøy[emoji16]
 
Klar for krig!! :D
Startvekt er toppet etter en helg med trippelbursdag, men får gå på med nytt mot nå :D

Stas å se flere kjente navn på laget :D
 
Klar for krig!! :D
Startvekt er toppet etter en helg med trippelbursdag, men får gå på med nytt mot nå :D

Stas å se flere kjente navn på laget :D

Kjekt med kjente navn ja :D dette blir bra!
 
Meget klar nå :D Blir spennende dette her!
 
Klar for krig!! :D
Startvekt er toppet etter en helg med trippelbursdag, men får gå på med nytt mot nå :D

Stas å se flere kjente navn på laget :D
Det som kommer fort på, går fort av også[emoji6]

Virkelig kjekt med kjente navn ja!
 
Jeg er sånn halvveis klar. Har akkurat begynt å flytte, og er stresset som bare rakkern! Glad for at ingen går ut nå på fredag, for jeg er utrolig flink til å trøstespise ^^
 
Klar for å komme igang (tror jeg :p). Kjører igang med 40-årslag på lørdag, men må tro det ikke får ødelegge noe særlig.
Helt ny på slankekrigen, men ikke på slanking...
 
Noen som er ivrige på lagleder-rollen? Jeg merker jeg har mer enn nok med å huske å veie meg hver fredag jeg [emoji23] hardt å starte på jobb igjen etter 15 mnd hjemme [emoji6]
 
Noen som er ivrige på lagleder-rollen? Jeg merker jeg har mer enn nok med å huske å veie meg hver fredag jeg [emoji23] hardt å starte på jobb igjen etter 15 mnd hjemme [emoji6]

Jeg har ikke mulighet til det pga flytting. Synd, for jeg har vært det før og liker det godt :)
 
Noen som er ivrige på lagleder-rollen? Jeg merker jeg har mer enn nok med å huske å veie meg hver fredag jeg [emoji23] hardt å starte på jobb igjen etter 15 mnd hjemme [emoji6]
Jeg har også mer enn nok med å huske og veie meg[emoji28] helt smeltehjerne om dagen[emoji85]
 
Altså, om noen er villig til å ta lagleder-rollen de første 2 ukene så kan jeg ta over etterpå om ønskelig.
 
Hva gjør lagleder? Har ikke vært med på slankekrig før..
 
Jeg har ikke mulighet pga vanskelig turnus om dagen, har nok med å forholde meg til veiing og det :rolleyes:
 
Altså, om noen er villig til å ta lagleder-rollen de første 2 ukene så kan jeg ta over etterpå om ønskelig.

Jeg kan være lagleder også ser vi etter to uker om jeg fortsetter eller om du tar over? :)
 
Er det mange som har vært med på krigen før?[emoji4]
 
Jeg kan være lagleder også ser vi etter to uker om jeg fortsetter eller om du tar over? :)

Det høres bra ut :)

Angående hva lagleder gjør så rapporterer leder lagets vekt. Utregningen er den samme som for enkeltpersoner, du bare legger alle deltakerne sammen. På fredag som kommer så legger du sammen lagets vekt og rapporterer det til krigleder. Uken etter så tar du lagets vekt forrige uke minus lagets vekt denne uken, delt på lagets vekt forrige uke og ganger med 100.
Så nevner du hvem som har gått ned minst og mest på laget. Det er lurt å regne over hvert medlem på laget, for å være sikker på at alle har regnet riktig. Det er nemlig alltids noen som regner feil :)
 
Back
Topp