Oss testetøser imellom

Har lest frem og tilbake på nettet. Blir ikke klok! Kan dere hjelpe?

Fikl tilbKe tr feb 2018 etter fødsel i feb 2017.
Tr har vært ustabil. Alt fra sykluser på 23-33 dager. Har tr i ca 5 dager.

Alltid hatt uslag på eltester. Pos/neg
Men så slo det meg..kan jeg ha tr uten el? Siden jeg har ustabil syklus? Samt ikke blitt gravid enda? Ikke prøvd så alt for lenge, men tenkte at jeg kanskje hadde lett for å bli gravid siden b1 satt på 1pp.

Kom frem til at det kan være usannsynlig. Ved faste sykluser, selv ved ingen utslag på el tester så måtte nokk el være tilstede. (Det jeg fant på nett)

Ser dåkkår en antydning te strek her???( eller e det bare mine øyner så ser det de vil se?? )
IMG_0307.JPG

Jeg anbefaler absolutt fertilitetssjekk hos Hausken. Vi ventet bare noen få uker på time, de sjekket begge to og vi fikk svar den dagen vi var der. Tror det kostet 2500kr, men det var det verdt synest jeg. Tror det er mye venting å gå via fastlege, særlig når dere ikke har prøvd et år enda.
Vi hadde prøvd i 7 mnd når vi var der og det viste seg at jeg hadde pcos. Glad vi slapp å vente et halvt år til før vi fant det ut og kunne få behandling.
Ja det er det jeg og tenker.. selv om vi ikke er langt unna å ha prøvd ett år.. føler det er verdt å få det sjekka ut i tilfelle det er noe som ikke stemmer.. hvor er hausken?

Ja det er det jeg og tenker.. selv om vi ikke er langt unna å ha prøvd ett år.. føler det er verdt å få det sjekka ut i tilfelle det er noe som ikke stemmer.. hvor er hausken?

De har klinikk i Oslo, Haugesund, Stavanger og utenfor Bergen[emoji4] Bare søk de opp på nettet, du kan bestille time på nett også[emoji4]

Laster opp i denne tråden også jeg :p

39311307_481050852363545_5551339581921558528_n.jpg
39390185_223183801712316_1932300937452322816_n.jpg
Uten navn.png
Uten navn2.jpg

De har klinikk i Oslo, Haugesund, Stavanger og utenfor Bergen[emoji4] Bare søk de opp på nettet, du kan bestille time på nett også[emoji4]
Takk, det skal jeg gjøre. Og ta en samtale med mannen om at dette er lurt. Han mener jo at vi bare skal slappe av stresse ned så går det av seg selv med tiden.. noe som nesten gjør meg mer stressa [emoji23]

Takk, det skal jeg gjøre. Og ta en samtale med mannen om at dette er lurt. Han mener jo at vi bare skal slappe av stresse ned så går det av seg selv med tiden.. noe som nesten gjør meg mer stressa [emoji23]

Skjønner deg godt, er utrolig stressende å få beskjed om å «slappe av» [emoji15] Har sendt deg en pm [emoji5]

Syns jeg ser fremgang her altså. Jeg syns det er mye enklere å se strek eller antydning til strek på disse bildene. Håper for deg. Selv rakk jeg ikke ta test i dag, var forsinket og hadde heller ikke tester liggende.

Hvor mange dpo er du?

Blir så glad av å høre at det er fremgang:)
Husker ikke når jeg hadde eggløsning, men mens er 4 dager forsinket. Hva med deg?:)
Håper på sterkere strek snart :)
Håper du å har hellet med deg:) Hvor lenge har dere prøvd?:)

Blir så glad av å høre at det er fremgang:)
Husker ikke når jeg hadde eggløsning, men mens er 4 dager forsinket. Hva med deg?:)
Håper på sterkere strek snart :)
Håper du å har hellet med deg:) Hvor lenge har dere prøvd?:)
Jeg har ikke helt kontroll denne mnd. Ikm er i morgen, tok en test i stad, men den var ganske blenda. Vi har prøvd i litt over 3 år, prøver på første. Har vært gjennom 2 runder med ivf allerede. Blitt kjemiske begge gangene. Tror vi for første gang klarte en kjemisk forrige mnd, og derfor har jeg utsatt det siste forsøket. Tar også noen blodprøver igjen.

Jeg har ikke helt kontroll denne mnd. Ikm er i morgen, tok en test i stad, men den var ganske blenda. Vi har prøvd i litt over 3 år, prøver på første. Har vært gjennom 2 runder med ivf allerede. Blitt kjemiske begge gangene. Tror vi for første gang klarte en kjemisk forrige mnd, og derfor har jeg utsatt det siste forsøket. Tar også noen blodprøver igjen.

Såpass lenge ja. Masse lykke til og håper du snart får ei spire [emoji7] hold meg gjerne oppdatert:) Elsker historier om når det endelig går [emoji122][emoji122][emoji122]

Jeg ble gravid for 8 mnd siden for første gang helt tilfeldig. Ikke planlagt og gikk på pilla. Sluttet på pilla men vi har en mer «chill attitute» på det, det skjer når det skjer liksom.
Men har jo vært kjipt at jeg har mista så mange ganger pga prolaktin nivået mitt..
Så vi håper jo på ei spire da[emoji7]

Såpass lenge ja. Masse lykke til og håper du snart får ei spire [emoji7] hold meg gjerne oppdatert:) Elsker historier om når det endelig går [emoji122][emoji122][emoji122]

Jeg ble gravid for 8 mnd siden for første gang helt tilfeldig. Ikke planlagt og gikk på pilla. Sluttet på pilla men vi har en mer «chill attitute» på det, det skjer når det skjer liksom.
Men har jo vært kjipt at jeg har mista så mange ganger pga prolaktin nivået mitt..
Så vi håper jo på ei spire da[emoji7]
Tusen takk[emoji7] Masse lykke til du og[emoji169]
Jeg håper jeg får fortalt en slik historie em gang[emoji169].

Back
Topp