Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Min fikk ny i 1 og 4 , så ble det ny i år, ett r før jeg tenkteNye klær er obligatorisk[emoji16]
I år er det første gang min 5 klassing bruker sekken og pennal ett år til, men vi har fylt opp pennalet med nye ting
Min fikk ny i 1 og 4 , så ble det ny i år, ett r før jeg tenkte
Min fikk 32 l i 4 klase, den holder akkurat, kjøpt ny 32 l for tenker han ikke kan ha størreVi har vært uheldig med sekkene vi, de har ikke sett ut etter en sesong. Nå ser den like fin ut, så da venter vi til 6. Da trenger de kanskje større?
Mener det er den str eldste her fikk i fjor når han begynte i 3.[emoji85]Min fikk 32 l i 4 klase, den holder akkurat, kjøpt ny 32 l for tenker han ikke kan ha større
Ja nye klær er obligatorisk her også hvert år til skolestart.Nye klær er obligatorisk[emoji16]
I år er det første gang min 5 klassing bruker sekken og pennal ett år til, men vi har fylt opp pennalet med nye ting
Min eldste kunne ikke brydd seg mindre om nytt. Han liker de klærene han har og tar bare mot nytt om han må. Liker ikke t noe tas bort fordi det er smått eller slitt. Men han liker å kle seg pent første skoledag. Nye klær ville dog trolig vært en nedtur, heller klær han liker.Ja nye klær er obligatorisk her også hvert år til skolestart.
Ekstra stas med noe nytt