Oss testetøser imellom

Hei damer! Er ny her og tok den testen her i går, og kunne skimte en strek med en gang, men er usikker på om den har farge, jeg synes egt den ser lyselyserosa ut. Men det er bare skyggestrek, som kommer fordi testen er våt, vil ikke streken forsvinne når testen har tørka? Eller tar jeg helt feil? Bildet ble tatt etter at den hadde tørka, men streken var der før også. Er på dag 30 i syklusen, og pleier å ha 23-dagerssyklus. Sist jeg var gravid fikk jeg negativ test i uke 5/6 men positiv i uke 7. Usikker på hvilken dag eggløsning var men hadde el-slim dag 12, 13 og 14. Hjelp Vis vedlegget 269918 Vis vedlegget 269919 CH]

Syns streken ser litt skjev ut, ville tatt en ny i kveld i tilfelle denne er defekt. Om det er positiv test vil ikke streke forsvinne[emoji4]

Hei damer! Er ny her og tok den testen her i går, og kunne skimte en strek med en gang, men er usikker på om den har farge, jeg synes egt den ser lyselyserosa ut. Men det er bare skyggestrek, som kommer fordi testen er våt, vil ikke streken forsvinne når testen har tørka? Eller tar jeg helt feil? Bildet ble tatt etter at den hadde tørka, men streken var der før også. Er på dag 30 i syklusen, og pleier å ha 23-dagerssyklus. Sist jeg var gravid fikk jeg negativ test i uke 5/6 men positiv i uke 7. Usikker på hvilken dag eggløsning var men hadde el-slim dag 12, 13 og 14. Hjelp Vis vedlegget 269918 Vis vedlegget 269919 CH]
Er jo håp så lenge TR ikke kommer [emoji847] og når du har testet sent tidligere er kanskje sjansen stor for at det samme skjer igjen[emoji4] vet ikke om jeg tør å si at jeg ser noe svakt, men ta en ny test om et par dager, da skal det nok være stigning om det er noe[emoji4]

Snapchat-1009937396.jpg

4+3[emoji173]

Tok en gtest for 3 dager som var negativ, men så ser jeg igjen "og igjen og igjen" på denne testen og føler jeg ser en strek til, men føler samtidig at øynene mine lurer meg igjen o_O

Vet ikke da om jeg bare ska prøve å vente å se om TR kommer eller ikke. Prøver å ikke tenke for mye på dette med å teste heller da siden jeg da blir oppslukt for om testen er positiv eller ikke :po_O

Tok en gtest for 3 dager som var negativ, men så ser jeg igjen "og igjen og igjen" på denne testen og føler jeg ser en strek til, men føler samtidig at øynene mine lurer meg igjen o_O

Vet ikke da om jeg bare ska prøve å vente å se om TR kommer eller ikke. Prøver å ikke tenke for mye på dette med å teste heller da siden jeg da blir oppslukt for om testen er positiv eller ikke :po_O

Ta en til da vel!

Ta en til :)

Vedlegg

• C2F87C18-E2CB-428C-974E-D0F229837861.png
    C2F87C18-E2CB-428C-974E-D0F229837861.png
    157,1 KB · Visninger: 205
  • 4729C241-01B6-4449-BE2F-318D1A6E0149.png
    4729C241-01B6-4449-BE2F-318D1A6E0149.png
    145 KB · Visninger: 208
Ble kanskje litt dårlige bilder men :p
Det bilde med to tester er den øverste jeg tok for 3 dager siden.

Men skulle det ikke slått mer ut hvis det skulle vært positiv siden det er ca. 5 dager til TR fra i dag og når jeg tok testen var det ca. 7 dager til TR?? o_O

Kan du ta et bedre bilde av de 2 testene? Umulig å se noe [emoji4]

Hvis det fortsatt er 5 dager til IKM så er det ingen grunn til å gi opp helt enda [emoji5]

Ble kanskje litt dårlige bilder men :p
Det bilde med to tester er den øverste jeg tok for 3 dager siden.

Men skulle det ikke slått mer ut hvis det skulle vært positiv siden det er ca. 5 dager til TR fra i dag og når jeg tok testen var det ca. 7 dager til TR?? o_O
Ser ingening på testene dine :( men du har testet altfor tidlkg da... 7 dager før mens er altfor tidlig

Kan du ta et bedre bilde av de 2 testene? Umulig å se noe [emoji4]

Hvis det fortsatt er 5 dager til IKM så er det ingen grunn til å gi opp helt enda [emoji5]

Ja, veit bildene var dårlige :p Får jo ikke til å ta skikkelig bilde siden føler lyset er dårlig uansett hvor jeg prøver :p ha ha. Det beste bilde jeg fikk til var det bilde som det var av en test, men vet ikke om det syntes noe på det bilde heller :p

Kan jo bare være at øynene mine som lurer meg igjen :( for akkurat nå føler jeg det....

Der er noe pågang. La den bli sterkare.

Back
Topp