Oss testetøser imellom

noen som har erfaring med one step testene? skrev et lang innlegg her ista men det skulle i dagboka haha, litt trøtt?
mine one step tester blir ikke sterkere selvom jeg har fått sterke babyplan-tester
Onestep er de dårligste testene jeg har brukt[emoji57] ville ikke lagt så mye vekt på dem.

Onestep er de dårligste testene jeg har brukt[emoji57] ville ikke lagt så mye vekt på dem.
Åhh tusen takk for svar. Ble litt stressa, selvom jeg vet at de er noe dritt.. har bare sett at andre har fått rimelig sterke svar på de. Men kan jo være at de har kjøpt fra andre selgere en meg:)

Da har jeg kjøpt ennda en ny sort på eBay, håper denne er bedre enn onestep sine tester[emoji13] skal ikke så mye til, er sikker på at de 10miu testene jeg kjøpte egentlig er 50[emoji57]
Screenshot_20180805-194454_eBay.jpg

Noen som har prøvd dem? [emoji4]

Kribler i henda å ta en gtest [emoji85] men tror det er for tidlig siden TR ikke er før om ca. 10 dager - 12 dager.

Eller ville det slått ut i morgen ?? [emoji848]

Er 4 dagen i dagen i dag jeg har brukt ELtest som har vært negativ. Så er faktisk litt usikker. Men har fått opp en grønn rute på FF som jeg tror kan ha vært EL [emoji848] og det er 10 dager siden jeg fikk opp det.

Hvor lange sykluser har du? Hvis EL var for 10 dager siden og mensen ikke er forventet om 10-12 dager... Det er veldig uvanlig med 20-22 dager mellom EL og TR.

Hvis EL var for 10 dager siden kan du ta en g-test test nå.

Hvor lange sykluser har du? Hvis EL var for 10 dager siden og mensen ikke er forventet om 10-12 dager... Det er veldig uvanlig med 20-22 dager mellom EL og TR.

Hvis EL var for 10 dager siden kan du ta en g-test test nå.
Vet ikke om dette sa noe mer [emoji85]

Pleier å ha syklus på ca 27.
d8598d88bd1b36b9423edbfc165de1d9.jpg

Vet ikke om dette sa noe mer [emoji85]

Pleier å ha syklus på ca 27.
d8598d88bd1b36b9423edbfc165de1d9.jpg

Du har registeret at livmortappen var åpen, for å så være lukket siden dag 9. Tidlig EL du hadde denne syklusen da :) så du er rundt 9 dpo i dag ;)

Du har registeret at livmortappen var åpen, for å så være lukket siden dag 9. Tidlig EL du hadde denne syklusen da :) så du er rundt 9 dpo i dag ;)
Har nyrlig begynt å sjekke dette og bruke FF appen. Så det er mye som er nytt for meg [emoji85] er litt forvirret for å si det sånn [emoji85] greit dere er så behelplige [emoji4][emoji4]

Vel, vi testetøser begynner ofte å teste 7 dpo. Er du flink venter du til IKM. Jeg hadde tatt en test i morgen tidlig. På morgenurin. Da er du 10 dpo [emoji5]
Det er ca. 10 dager til TR. Så vet ikke om jeg klarer å vente [emoji85]

Er bare veldig redd for at den er negativ [emoji17] blir litt nervevrak av alle de negative testene jeg har alltid fått [emoji17][emoji17][emoji17]

Det er ca. 10 dager til TR. Så vet ikke om jeg klarer å vente [emoji85]

Er bare veldig redd for at den er negativ [emoji17] blir litt nervevrak av alle de negative testene jeg har alltid fått [emoji17][emoji17][emoji17]

Hvis det er 10 dager til TR kan du ikke være 10 dpo. Lutealfasen (dager mellom EL og TR) er nesten alltid 14 dager. Noen, men det er få, har kortere eller lenger lutealfase. Så her har det nok gått kluss i tellingen din...

Back
Topp