❤️ August 2018 ❤️

Jeg kan være med her! Viktig for meg å ha en plan!
Kroppen må komme i rute etter denne MA'en, men hvis den er det blir det nytt forsøk i august en gang, men vet ikke uken enda.

Dårris, ivf, forsøk nr 8, B2, fertilitetssenteret. Medisiner vet jeg ikke enda.

Hvordan går det med deg? :)

Det går bra, takk som spør :)
Begynner på suprecur spray på mandag, usikker på opplegget etter det. Tenkte å ringe klinikken i dag.
Håper på innsett i slutten av august! Men vet ikke om det er realistisk? Litt rusten på fersk forsøk merker jeg :rolleyes:

Det går bra, takk som spør :)
Begynner på suprecur spray på mandag, usikker på opplegget etter det. Tenkte å ringe klinikken i dag.
Håper på innsett i slutten av august! Men vet ikke om det er realistisk? Litt rusten på fersk forsøk merker jeg :rolleyes:

Du begynner på spray nå ca syklusdag 20? Da er det gjerne to uker på spray og så ca to uker til uttak. Så innsett blir nok i starten av september. Jeg begynte på spray 15. juli og forventer innsett 15. august. :)

Ja! Er så spent! Venter mens om fire-fem dager, så er ikke såå innmari lenge til noe skjer :D
Begynner å kjenne på at ønsket om enda en blir større og større. Har sagt til mannen at det er greit at det ikke går, men føler nå at jeg kommer til å bli lei meg viss jeg ikke blir gravid igjen.
Kan ikke vise det til han heller da det er han som er årsaken til at vi ikke klarer det på egenhånd, og han tar det veldig tungt:sorry:
Med andre ord; nervene er på plass..og jeg som skulle være så avslappet ift disse FER'ene. Jadda..:p

Hvordan ligger det an med deg nå? :)

Jeg fikk også ukentlige kontroller da slimhinnen vokste treg på Progynova. Riktignok på FS, men jeg tror det er ganske vanlig. De forventer en vekst på ca 0,1 mm per dag.

Hva du kan altså! [emoji1376] Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet[emoji38]

Hva du kan altså! [emoji1376] Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet[emoji38]

Det var det de sa til meg. Stemte veldig godt også på mine kontroller. :p Men jeg synes egentlig det høres for lite ut, så mulig de sa det fordi jeg var treg å stimulere? For den skal jo gjerne opp til 8 mm, og det skal jo egentlig ikke ta flere uker. :bookworm: Burde kanskje lese noen studier.

Hvordan ligger det an med deg nå? :)
Takk som spør :) Er på CD 6 i dag! Så har hentet ut Lutinus, kjøpt g-tester, og venter bare på at klinikken skal åpne på mandag :D
Forventer ul kontroll mand/tirsd.
Skikkelig spent (nervøs) for om alt ser ok ut..

Takk som spør :) Er på CD 6 i dag! Så har hentet ut Lutinus, kjøpt g-tester, og venter bare på at klinikken skal åpne på mandag :D
Forventer ul kontroll mand/tirsd.
Skikkelig spent (nervøs) for om alt ser ok ut..

Spennende! Naturlig syklus altså. Skal du teste etter EL? :)

Nei, jeg skrev feil. Kommafeil. Det skal være 0,5-1 mm per dag. Ikke 0,1. Så på en uke kan du forvente at den burde ha bikket 8.

Spennende! Naturlig syklus altså. Skal du teste etter EL? :)
Yes :) Har el-tester etter forrige forsøk liggende. Starter nok å teste etter el på mandag Har hatt sykluser på 28/29 dager nå etter fødsel, så relativt stabilt. Regner med innsett 13/14 aug :)

Yes :) Har el-tester etter forrige forsøk liggende. Starter nok å teste etter el på mandag Har hatt sykluser på 28/29 dager nå etter fødsel, så relativt stabilt. Regner med innsett 13/14 aug :)

Så bra! Da er det jo ikke lenge igjen nå. :D

Tusen takk, jeg skal starte med nesespray fra syklus dag 21. Håper at jeg ikke får bivirkninger av det.
Det er veldig spennende å følge andre som skal ha uttak samtidig [emoji4]
Masse lykke til

Nå nærmer det seg oppstart, er veldig spent.. å redd for å gjøre noe feil.. var på apoteket å kjøpte gonal-f skulle hente resten av sprøytene men kom ikke på hva de het [emoji85] ( de greide ikke å se ut fra resepten min heller hva jeg skulle ha *irritert*)
Tror jeg har tatt ammetåka på forskudd.. alle sprøytene skal settes rundt navlen ja? Og bare rett under huden.. hjelpes! Så utrolig hjelpesløs og liten man føler seg i dette..

Hvordan går det med deg? Er du i gang? Når skal du på kontroll osv.? :)

Da melder jeg meg på her hos dere gode damer etter avbrutt nå i mai.

3. IVF - kort protokoll. Har et barn som kom naturlig for 6 år siden.

Vil du fortsatt være i listen her, eller går du over i september-gruppen? :) Jeg går gjennom alle i august-gruppa nå som august er i gang. :Heartred

Planen for nytt forsøk er på plass :) og jeg er allerede godt i gang med metformin og primolut (for å få blødning før jeg kan begynne på de p-pillene jeg skal ta frem til forsøk).
De var raske med å komme med ny plan denne gangen og det ble bare to uker helt medisinfri før det var på igjen, og selv om det jeg tar nå ikke er direkte relatert til forsøket er det fint å allerede være i gang med forberedelsene. August føles plutselig ikke så langt unna da.

Det blir menopur og orgalutran denne gangen også. Dosen er nedjustert fra forsøket i mai (fikk ut 30 egg. ønsker ikke gjenta det...) og hvis vi ser bort i fra at det er kort protokoll istedenfor lang er medisineringen nøyaktig lik som den gangen jeg ble gravid med sønnen min så håper det bringer like mye lykke denne gangen også :)

Hvordan går det med deg? Hvor ligger du i løypa nå? :)

Back
Topp