❤️ August 2018 ❤️

De fleste klinikkene anbefaler ca 1 uke etter eggløsning syklusen før innsett. Altså normalt rundt CD20. Jeg har kun hørt om Hausken som gjør det i begynnelsen av syklusen istedenfor. :)

Okei, tenkte kanskje jeg rakk det nå før innsett, men det gjør jeg ikke da:) takk for svar:)

Okei, tenkte kanskje jeg rakk det nå før innsett, men det gjør jeg ikke da:) takk for svar:)

Det ødelegger jo slimhinnen litt, så tanken er at kroppen da skal bygge den litt bedre opp igjen neste gang. :) Men man må jo ikke ødelegge for innsettet sitt nei. :)

Takk, planen er å følge like bak deg. ;) :D

Tok ny test i dag og på den var streken mye svakere, så tror nok ikke at jeg er gravid dessverre. Får ta ny i morgen tidlig [emoji85] (Jeg som lovet meg selv at jeg bare skulle teste på testdagen...). Men krysser alt jeg har for at du skal få to streker [emoji1319]

Tok ny test i dag og på den var streken mye svakere, så tror nok ikke at jeg er gravid dessverre. Får ta ny i morgen tidlig [emoji85] (Jeg som lovet meg selv at jeg bare skulle teste på testdagen...). Men krysser alt jeg har for at du skal få to streker [emoji1319]

Om det er ulike merker så spiller det ingen rolle at streken er svakere. ;) Bilde? :D Strek betyr hcg, og det er ikke Ovitrelle lenger hvert fall. Jeg krysser fingrene for terminspire. :Heartred

Noen med tips for å fremskynde/utsette el?

Det går vel ikke an uten eventuelt å få lov å sette Ovitrelle? Jeg fremskynde EL med Letrozol siden jeg ellers stort sett får EL etter CD20, men da varierer jo fortsatt EL med 3-4 dager. :rolleyes:

Jeg spurte på Hausken og de sa at det viktigste var at eggløsning hadde vært og at tr ikke hadde startet. De gjør de i syklusen før oppstart på kort protokoll.

Jeg utførte det på Hausken i dag, og fikk beskjed om at det var best å gjøre det rett etter tr. Alts før EL.

Ja, nå er det godt å komme over på neste trinn. Lang protokoll er virkelig laaang. :hilarious:

Det er det virkelig[emoji30] De tre siste forsøkene mine har vært korte, hadde glemt hvor lenge en lang protokoll var... Har hatt så hetetokter denne gangen, det har jeg faktisk ikke hatt før på spray. Tror kanskje jeg har vært heldig tidligere[emoji5] Er så spent på kontroll på fredag, skulle så gjerne visst nå om det er noen egg denne gangen. Håper virkelig

Jeg spurte på Hausken og de sa at det viktigste var at eggløsning hadde vært og at tr ikke hadde startet. De gjør de i syklusen før oppstart på kort protokoll.

Okei, da vet jeg det til neste syklus, nå er TR på gang så da er det for sent uansett:)

Hvor lenge er det «vanlig» at tr er forsinket på synarela? Har syklus som har variert mellom 25 og 28 dager etter exu i februar, men før det var den alltid på klokka 26 dager, så nå er jeg da 3 dager overo_O

Det er det virkelig[emoji30] De tre siste forsøkene mine har vært korte, hadde glemt hvor lenge en lang protokoll var... Har hatt så hetetokter denne gangen, det har jeg faktisk ikke hatt før på spray. Tror kanskje jeg har vært heldig tidligere[emoji5] Er så spent på kontroll på fredag, skulle så gjerne visst nå om det er noen egg denne gangen. Håper virkelig

Jeg har aldri hatt kort protokoll, men kan lett tenke meg at overgangen til lang er LANG! Haha... Hetetoktene er slitsomme, og særlig i syden-Norge i år. :cool: Håper eggene dine holder seg på plass til plukking.

Hvor lenge er det «vanlig» at tr er forsinket på synarela? Har syklus som har variert mellom 25 og 28 dager etter exu i februar, men før det var den alltid på klokka 26 dager, så nå er jeg da 3 dager overo_O

Jeg har vært 3-5 dager forsinket på Synarela.

Min var vel 4 dager over nå. :) Ganske vanlig at den er forsinket på spray.

Back
Topp