Nedreguleringskontroll viste tynn slimhinne og små eggposer, så her er alt klart for oppstart med Menopur og Prednisolon i morgen.![]()
Spennende! Krysser fingrene for at dette går bra [emoji4]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nedreguleringskontroll viste tynn slimhinne og små eggposer, så her er alt klart for oppstart med Menopur og Prednisolon i morgen.![]()
De fleste klinikkene anbefaler ca 1 uke etter eggløsning syklusen før innsett. Altså normalt rundt CD20. Jeg har kun hørt om Hausken som gjør det i begynnelsen av syklusen istedenfor.![]()
Spennende! Krysser fingrene for at dette går bra [emoji4]
Okei, tenkte kanskje jeg rakk det nå før innsett, men det gjør jeg ikke datakk for svar
![]()
Takk, planen er å følge like bak deg.![]()
![]()
Tok ny test i dag og på den var streken mye svakere, så tror nok ikke at jeg er gravid dessverre. Får ta ny i morgen tidlig [emoji85] (Jeg som lovet meg selv at jeg bare skulle teste på testdagen...). Men krysser alt jeg har for at du skal få to streker [emoji1319]

Noen med tips for å fremskynde/utsette el?
Når i syklusen må en scratching gjøres? Gjør de evt det på Volvat?
Noen med tips for å fremskynde/utsette el?
Jeg spurte på Hausken og de sa at det viktigste var at eggløsning hadde vært og at tr ikke hadde startet. De gjør de i syklusen før oppstart på kort protokoll.
Så spennende med oppstart[emoji4]

Jeg utførte det på Hausken i dag, og fikk beskjed om at det var best å gjøre det rett etter tr. Alts før EL.
Ja, nå er det godt å komme over på neste trinn. Lang protokoll er virkelig laaang.![]()
Jeg spurte på Hausken og de sa at det viktigste var at eggløsning hadde vært og at tr ikke hadde startet. De gjør de i syklusen før oppstart på kort protokoll.
Det er det virkelig[emoji30] De tre siste forsøkene mine har vært korte, hadde glemt hvor lenge en lang protokoll var... Har hatt så hetetokter denne gangen, det har jeg faktisk ikke hatt før på spray. Tror kanskje jeg har vært heldig tidligere[emoji5] Er så spent på kontroll på fredag, skulle så gjerne visst nå om det er noen egg denne gangen. Håper virkelig
Hvor lenge er det «vanlig» at tr er forsinket på synarela? Har syklus som har variert mellom 25 og 28 dager etter exu i februar, men før det var den alltid på klokka 26 dager, så nå er jeg da 3 dager over![]()
Hvor lenge er det «vanlig» at tr er forsinket på synarela? Har syklus som har variert mellom 25 og 28 dager etter exu i februar, men før det var den alltid på klokka 26 dager, så nå er jeg da 3 dager over![]()