❤️ August 2018 ❤️

Vis vedlegget 268735

Nå tok jeg like godt den som klinikken ga meg. Den streken her er ganske svak. Så det betyr kanskje at det er pga Ovitrellen? Selv om jeg ikke kan skjønne hva de dråpene var godt for. Eller om de blir i kroppen like lenge som en hel sprøyte. Ble plutselig litt spennende å vente til torsdag. Er egentlig så sikker på at jeg ikke er gravid, men dette gjorde meg litt usikker.

Du er gravid[emoji4] Jeg testet ut sist når jeg brukte ovitrelle etter inseminering (hadde AIH siden jeg hadde hatt eggløsning på uttak) og da tok jeg 6 klikk, den gikk ganske fortere ut av kroppen. Tror det bare fikk 4-5 dager eller noe. Gratulerer[emoji3]

Vis vedlegget 268735

Nå tok jeg like godt den som klinikken ga meg. Den streken her er ganske svak. Så det betyr kanskje at det er pga Ovitrellen? Selv om jeg ikke kan skjønne hva de dråpene var godt for. Eller om de blir i kroppen like lenge som en hel sprøyte. Ble plutselig litt spennende å vente til torsdag. Er egentlig så sikker på at jeg ikke er gravid, men dette gjorde meg litt usikker.

Jeg sier også GRATULERER med den streken der! :happy093

Har ikke tatt ovitrelle enda selv, men sett på så mange streker på dette assistert-forumet at den der kan umulig komme fra noe annet enn BABY!:Heartred

Vis vedlegget 268735

Gratulerer så mye! Du er nok gravid ja:D

Vis vedlegget 268735

Det der er ikke en ganske svak strek ... ;)

Vis vedlegget 268735

Gratulerer så masse! :love7

Hei jenter. Jeg vil gjerne melde meg inn her :) Vi hadde første ICIS i februar med negativt utfall. Prøver igjen nå på klinikk Hausken. Kjæresten har svært dårlig sædkvalitet. Ingen problemer med meg som de finner. Begynte med menupur i dag og håper virkelig det går denne gangen

Hei jenter. Jeg vil gjerne melde meg inn her :) Vi hadde første ICIS i februar med negativt utfall. Prøver igjen nå på klinikk Hausken. Kjæresten har svært dårlig sædkvalitet. Ingen problemer med meg som de finner. Begynte med menupur i dag og håper virkelig det går denne gangen

Velkommen i august gjengen! :) Håper du lykkes nå!

Tror det er litt tidlig for gratulasjoner - får vente til endelig test på torsdag ;-)

15 dpo idag, som egentlig skulle vært cd 1, og jeg skulle ringt st.olavs, men nei.. Ingen tante å se.. Hva skjer? [emoji848]

15 dpo idag, som egentlig skulle vært cd 1, og jeg skulle ringt st.olavs, men nei.. Ingen tante å se.. Hva skjer? [emoji848]
Hmm.... vent å se imorgen tidlig! Syklusen(lutealfasen) min har klikka i vinkel siden november, kanskje din og?

Hmm.... vent å se imorgen tidlig! Syklusen(lutealfasen) min har klikka i vinkel siden november, kanskje din og?

Fortsatt ikke dukka opp.. Skjønner absolutt ingenting! Ja det skal vel bli det neste [emoji28] Har alltid hatt lutealfase på ganske nøyaktig 14 dager, så aldri før kommet så langt ut i dpoland uten å være gravid, og det er jeg nesten 100% sikkert ikke..

Når i syklusen må en scratching gjøres? Gjør de evt det på Volvat?

Hausken gjør det like etter mens i syklusen før forsøk. Jeg er på CD 8, og skal dit for scratching i dag [emoji4] Men har også hørt om klinikker som ønsker å utføre det helst rundt CD 21. Hva som er forskjellen aner jeg ikke, annet enn at Hausken ikke vil forhindre en graviditet dersom det skulle skje et mirakel og man blir gravid på egenhånd. For CD 21 er som oftest etter en eggløsning, og muligheten for graviditet kan være der eventuelt. Dersom det utføres like etter mens er også oddsen for at man er gravid svært liten.

Når i syklusen må en scratching gjøres? Gjør de evt det på Volvat?

De fleste klinikkene anbefaler ca 1 uke etter eggløsning syklusen før innsett. Altså normalt rundt CD20. Jeg har kun hørt om Hausken som gjør det i begynnelsen av syklusen istedenfor. :)

Nedreguleringskontroll viste tynn slimhinne og små eggposer, så her er alt klart for oppstart med Menopur og Prednisolon i morgen. :D

Back
Topp