Flere her som har forsøk på Hausken? Skulle ikke de åpne igjen i dag?
Jeg har også på Hausken nå. Jeg fikk beskjed om at de var tilbake denne uken. Jeg har første kontroll på fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Flere her som har forsøk på Hausken? Skulle ikke de åpne igjen i dag?
Vis vedlegget 268735
Nå tok jeg like godt den som klinikken ga meg. Den streken her er ganske svak. Så det betyr kanskje at det er pga Ovitrellen? Selv om jeg ikke kan skjønne hva de dråpene var godt for. Eller om de blir i kroppen like lenge som en hel sprøyte. Ble plutselig litt spennende å vente til torsdag. Er egentlig så sikker på at jeg ikke er gravid, men dette gjorde meg litt usikker.
Vis vedlegget 268735
Nå tok jeg like godt den som klinikken ga meg. Den streken her er ganske svak. Så det betyr kanskje at det er pga Ovitrellen? Selv om jeg ikke kan skjønne hva de dråpene var godt for. Eller om de blir i kroppen like lenge som en hel sprøyte. Ble plutselig litt spennende å vente til torsdag. Er egentlig så sikker på at jeg ikke er gravid, men dette gjorde meg litt usikker.

Vis vedlegget 268735
Det der er ikke en ganske svak strek ...Vis vedlegget 268735
Jeg har også på Hausken nå. Jeg fikk beskjed om at de var tilbake denne uken. Jeg har første kontroll på fredag.
Vis vedlegget 268735

Hei jenter. Jeg vil gjerne melde meg inn herVi hadde første ICIS i februar med negativt utfall. Prøver igjen nå på klinikk Hausken. Kjæresten har svært dårlig sædkvalitet. Ingen problemer med meg som de finner. Begynte med menupur i dag og håper virkelig det går denne gangen
Hmm.... vent å se imorgen tidlig! Syklusen(lutealfasen) min har klikka i vinkel siden november, kanskje din og?15 dpo idag, som egentlig skulle vært cd 1, og jeg skulle ringt st.olavs, men nei.. Ingen tante å se.. Hva skjer? [emoji848]
Tror det er litt tidlig for gratulasjoner - får vente til endelig test på torsdag ;-)
Hmm.... vent å se imorgen tidlig! Syklusen(lutealfasen) min har klikka i vinkel siden november, kanskje din og?
Når i syklusen må en scratching gjøres? Gjør de evt det på Volvat?
Når i syklusen må en scratching gjøres? Gjør de evt det på Volvat?