Så bra at du er fornøyd.Er så fornøyd med Roombaen vårskulle ønske jeg investerte i denne for lenge siden...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra at du er fornøyd.Er så fornøyd med Roombaen vårskulle ønske jeg investerte i denne for lenge siden...

Så bra at du er fornøyd.Roboter er supre!
![]()
Fint navn til flott robot.Sunniva![]()
Ja, helt herlig!Fint navn til flott robot.![]()
Det tør jeg nesten vedde på! Hun er rett under hundene på rangstigen her nå! Fy flate for et arbeidsjern.Ja, helt herlig!
Jeg får høre med deg igjen når jeg flytter, om Sunniva fortsatt har stjerne i margen.
Sunniva er så snill og grei og arbeidsom at! Så lenge hun får vedlikeholdet som hun trenger så klart; tømming, tørke støv av sensorer, fjerne rusk som har festet seg i børste eller hjul.Hvordan står det til med Sunniva? Er hun fortsatt like snill og grei, eller slår hun seg vrang til tider? Sluntrer unna arbeid el.l? Vurderer sterkt å invitere i ei vaske- og støvsugehjelp jeg også![]()
Synnøve?Ønsker meg enda en robot, til den andre etasjen...
Er det bare jeg som syns det er digg å støvsuge?Elsker lyden av alt skittet som blir sugd opp
![]()
Åååå, det må skje!Synnøve?![]()
Lyden er god ja.Er det bare jeg som syns det er digg å støvsuge?Elsker lyden av alt skittet som blir sugd opp
![]()
Lyden er god ja.Robot er bedre for helse og tidsbruk.
![]()
Åja, elsker å tømme Sunniva.Litt tilfredsstillende å tømme roboten også. [emoji23]
Skal faktisk gå og gjøre det nå!Utrolig hvor mye de får med seg. [emoji14]Åja, elsker å tømme Sunniva.Skal faktisk gå og gjøre det nå!
Ja, er helt vilt! Hun virkelig ELSKER støv den jenta!Utrolig hvor mye de får med seg. [emoji14]
Hadde ikke klagd på å ha en robot altsåÅååå, det må skje!
Lyden er god ja.Robot er bedre for helse og tidsbruk.
![]()
). Men en robotgressklipper skulle vi gjerne hatt!Er det bare jeg som syns det er digg å støvsuge?Elsker lyden av alt skittet som blir sugd opp
![]()
støvsuging er fysisk umulig for meg nå så elsker roboten min over alt på jord (nesten)