Anbefaling robotstøvsuger?

Sunniva :hilarious::hilarious::hilarious:

Ja, helt herlig!

Jeg får høre med deg igjen når jeg flytter, om Sunniva fortsatt har stjerne i margen.
Det tør jeg nesten vedde på! Hun er rett under hundene på rangstigen her nå! Fy flate for et arbeidsjern.

Så bra. Hun så jo fancy ut også! Skal ha sentralstøvsuger, men om den kunne tatt det verste på kjøkken/stue, så ville jeg være happy.

Hvordan står det til med Sunniva? Er hun fortsatt like snill og grei, eller slår hun seg vrang til tider? Sluntrer unna arbeid el.l? Vurderer sterkt å invitere i ei vaske- og støvsugehjelp jeg også :)

Hvordan står det til med Sunniva? Er hun fortsatt like snill og grei, eller slår hun seg vrang til tider? Sluntrer unna arbeid el.l? Vurderer sterkt å invitere i ei vaske- og støvsugehjelp jeg også :)
Sunniva er så snill og grei og arbeidsom at! Så lenge hun får vedlikeholdet som hun trenger så klart; tømming, tørke støv av sensorer, fjerne rusk som har festet seg i børste eller hjul. :) Liten innsats for daglig støvfrie golv!

Ønsker meg enda en robot, til den andre etasjen...

Er det bare jeg som syns det er digg å støvsuge? :rolleyes: Elsker lyden av alt skittet som blir sugd opp :D

Back
Topp